Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:48:54 GMT

دستگیری عوامل فروش میلیاردی شن و ماسه در البرز

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۴۰۴

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چندی پیش گزارشی مبنی بر فروش مخفیانه یک معدن تولید شن و ماسه در شهرستان ساوجبلاغ به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: طبق بررسی کارآگاه‌های ما در نیروی انتظامی استان سرنخ‌هایی مبنی بر همکاری تعدادی از کارکنان این معدن و فروش روزانه مقداری شن و ماسه، بدون درج در سوابق اداری و کلاهبرداری به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از این طریق، رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سه نفر از کارکنان این معدن متوجه برملا شدن موضوع کلاهبرداری و تحت تعقیب بودن توسط پلیس متواری شدند، تصریح کرد: این افراد قصد خروج از کشور را داشتند که مخفیگاه آنها شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمدیان بیان کرد: این افراد در بازجویی‌ها اقرار کردند که به صورت روزانه اقدام به فروش بار از شرکت به نفع خود کرده و از این طریق درآمدهای نامشروع به دست می‌آوردند.

وی بیان کرد: متهمان در این مدت، با مبالغ حاصل از فروش شن و ماسه اقدام به خرید خودرو و خانه‌های گران قیمت در شهرستان ساوجبلاغ کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه صاحبان شرکت‌ها و مراکز تجاری، همواره بر مراودات مالی شرکت خود نظارت داشته باشند، عنوان کرد: این پرونده پس از تکمیل به مراجع قضائی تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 4828505

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی البرز دستگیری سارق قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد بوشهر ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان