Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قبل از ظهر شنبه در سالن امام جواد (ع) استانداری قم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و هم‌چنین نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه قم در زمینه اعتبارات هزینه‌ای و تملک رشد خوبی داشته است، گفت: امیدواریم این رشد به طور پلکانی برای سال ۹۹ اتفاق بیفتد و در بحث اختصاص‌ها از نمایندگان مجلس در شورای اسلامی خواستار پیگیری و بررسی بیشتری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و مدیران هم یک گزارش جامعی از عملکرد خود به معاونین استانداری ارائه داده تا در یک جمع‌بندی مشخصی نسبت به تأمین بودجه دستگاه‌ها با توجه به پیگیری و مطالبات نمایندگان اختصاص یابد و از هم اکنون مدیران برای سال ۹۹ برنامه‌ریزی و برنامه محدودی برای حوزه کاری خود داشته باشند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه در این جلسات ما به دنبال تحقق برنامه‌ها هستیم نه تعداد برنامه‌ها، تصریح کرد: برای کیفی سازی برنامه‌ها در این جلسات پیگیر هستیم که پروژه‌های ناتمام قم تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد و برای راستی آزمایی این برنامه‌ها تیمی از استانداری برای بررسی و پیگیری وارد عمل می‌شود.

توجه به ظرفیت‌ها و محدودیت‌های هر روستا

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش مهاجرت‌ها به سوی شهرها و هم‌چنین کمک در روند مهاجرت معکوس روستاها و رفع معضلات و آسیب‌های شهری بر ارائه تسهیلات اشتغال زایی روستایی تأکید و بیان کرد: باید در طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی ظرفیت‌ها و محدودیت‌های هر روستا مد نظر قرار گیرد و طبق این ظرفیت طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاها اجرا شود به عنوان مثال در روستایی گردشگری و در روستای دیگری کشاورزی و یا دامداری محوریت اشتغال است پس طرح‌ها و تسهیلات بر اساس ظرفیت هر روستا اجرایی شود.

سرمست اظهار داشت: بنیاد مسکن در زمینه اجرای طرح هادی خوب ورود کرده است و امید می‌رود در زمینه بافت فرسوده شهری هم وارد عمل شود.

کد خبر 4828589

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قم بهرام سرمست قم قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد بوشهر ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت گفت: مدیران حوزه شهری تمام توان خود را برای تسهیل در امور شهروندان رشت، پویایی این شهر، محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک و توسعه شهری به کار ببرند.

وی با بیان اینکه باید خدماتی شایسته به مردم رشت، شهری که معروفیت جهانی دارد ارائه کرد، افزود: مسئولان این شهر مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را در انجام وظایف خود درنظر بگیرند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همدلی اعضای شورای اسلامی شهر زمینه اجرای خدمات بزرگی را در شهر فراهم می‌کند، گفت: اجرای طرح‌هایی مانند طرح میثاق از سوی مدیریت شهری باعث ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: برای توسعه همه جانبه شهر رشت باید از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان برای ارائه طرح‌ها و فکر‌های نوین بیش از گذشته استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع پسماند در همه‌ی شهر‌های گیلان گفت: مدیریت پسماند و بهسازی لندفیل سراوان به عنوان یکی از اهداف دولت آقای رئیسی در گیلان باید به بهترین نحو انجام شود و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و اعتبارات ملی استفاده شود تا به اعتبارات حوزه شهرداری رشت افزوده شود.

استاندار گیلان نقش تفکیک زباله از مبدا را یکی از راه‌های کنترل پسماند در این استان دانست و افزود: باید با اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی، تفکیک زباله از مبدا در بین مردم و به ویژه روستائیان نهادینه کرد تا تولید زباله در گیلان کاهش یابد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اجرا و تکمیل فاضلاب شهر صنعتی و مسکن مهر رشت، افزود: ۳۶ درصد آلودگی تالاب بین المللی انزلی و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود را تصفیه خانه فاضلاب شهر صنعتی رشت برطرف می‌کند.

استاندار گیلان همدلی و هماهنگی همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و دیگر مسئولان شهرداری را در توسعه شهر رشت بسیار موثر دانست و گفت: باید در شان مردم رشت، به آنان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی کرد.

در این نشست همچنین شهردار رشت، رئیس شورای اسلامی شهر و هریک از حاضران ضمن ارائه گزارش از عملکرد و فعالیت‌های حوزه شهری، بر همدلی مدیران شهری برای رشد همه جانبه و پویایی شهر رشت و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان
  • ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای