Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:14:29 GMT

تمدید جشنواره دانشجویی ققنوس زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۱۷۵۷

تمدید جشنواره دانشجویی ققنوس زنجان

ایسنا/زنجان دبیر جشنواره دانشجویی ققنوس استان زنجان گفت: جشنواره دانشجویی ققنوس زنجان تا ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شد.

محدثه رشوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه جشنواره ققنوس به دلیل افزایش محورهای محتوای یا ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شده است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی با محوریت ادبیات، موسیقی و فیلم کوتاه، بیانیه گام دوم انقلاب، دفاع‌مقدس، آسیب‌های اجتماعی، استکبارستیزی، سبک زندگی اسلامی، ۴۰ سالگی انقلاب و بسیج، تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از جمله موضوعات و محورهای جشنواره ققنوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با سایر موضوعات و محورهای جشنواره ققنوس، افزود: عدالت‌خواهی، مشکلات صنفی، دانشگاه و دانشجویی، تناقضات سبک زندگی مردم، وفاق اجتماعی ایرانیان، جهاد اقتصادی، تمدن نوین اسلامی، فرهنگ و هویت شهروندی و محور مقاومت، از جمله سایر موضوعات و محورهای این جشنواره است.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ققنوس ارسال شده، در رابطه با قالب‌های هنری مجاز در جشنواره ققنوس، تصریح کرد: هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، استندآپ کمدی، پویانمایی، تئاتر، پژوهش هنری و مداحی قالب‌های هنری مجاز در این جشنواره است.

دبیر جشنواره دانشجویی ققنوس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری تندیس سردار قاسم سلیمانی به جای تندیس جشنواره ققنوس همراه جوایز به دانشجویان برگزیده اهدا خواهد شد، گفت: سردار سلیمانی در بین جوانان، به‌خصوص دانشجویان جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و دانشجویان هرگز رشادت‌های این سردار اسلام  را از یاد نخواهند برد و این سردار سپهبد به‌عنوان یکی از محورهای محتوایی به جشنواره ققنوس افزوده شده است.

رشوند با اشاره به اینکه دو کارگاه آموزش بازیگری و طراحی پوستر برای توانمندسازی دانشجویان داوطلب در جشنواره ققنوس، ادامه داد: کارگاه نمایش‌نویسی، کارگاه طراحی، کارگاه شعر و آموزشی‌های تخصصی با محوریت افزایش مهارت و ترویج هنر انقلابی در حال برنامه‌ریزی بوده، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هنر یکی از ابزارهای مهم و مؤثر گسترش تفکر بسیجی و انقلابی است در رابطه با رویکردهای بنیادین جشنواره ققنوس، اظهار کرد: هنر انقلابی و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از رویکردهای بنیادین این جشنواره و یکی از اهداف جشنواره جهت‌دهی به هنر در عرصه دانشجویی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ققنوس می‌توانند به یکی از درگاه‌های الکترونیکی این جشنواره به آدرس دبیرخانه‌ مرکزی بسیج دانشجویی استان زنجان مراجعه و یا آثار خود را به آدرس ghoghnoos-zn ، @Motahareh_۱۳۷ در پیام‌رسان بله و تلگرام ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان جشنواره دانشجویی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

کد خبر 6086010

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها