Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز از سوی استاندار خراسان رضوی و رئیس جشنواره شهید رجایی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امروز(۲۸ دی) در شورای راهبری توسعه مدیریت استان از «جعفر مروارید» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ از سوی استاندار خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن تقدیر نامه ای که به امضای علیرضا رزم حسینی استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی استان رسیده بود آمده است؛

 

در سال رونق تولید از همت و تلاش های ارزنده جنابعالی و کارکنان آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر و شاخص استقرار نظام جامعه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ قدردانی به عمل می آید.

 

امید است با استعانت از درگاه الهی و عنایت خاصه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)شاهد توفیق روز افزون و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف استان باشیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مقام معظم رهبری نماز جمعه سردار سلیمانی توسعه و ترویج نماز مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی تقدیر و تشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه‌های در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: قصد داریم امسال نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی را در خارج از کشور گسترش کمی و کیفی دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما نیاز به انقلابی جدید در حوزه نشر و ارائه آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا داریم که این مهم، در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همت همکاران برجسته انقلابی، متدین و دانشمند و شخصیت‌های علمی فاخر و فعالان این حوزه در دست انجام است.  

 

 

دیگر خبرها

  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر و ارایه آثار فاخر هستیم
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد