Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درخصوص اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر استفاده دو بازیکن غیرمجاز از تیم فوتبال شهر خودرو در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بازیکنان نیم‌فصل اول باشگاه نساجی مازندران به نام‌های میلاد سرلک، حسن جعفری، رضا علیاری و نوید عاشوری قبل از انجام بازی‌های معوقه و بعد از شروع نقل‌وانتقالات، قراردادشان را با باشگاه نساجی به‌طور یکطرفه فسخ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عدم برگزاری بازی‌های معوقه، باشگاه نساجی شکایت رسمی کرد و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل عدم انجام مسابقات معوقه، آن فسخ قرارداد‌ها را تأیید نکرد.

در مرحله دوم، تنها نوید عاشوری از چهار بازیکن نساجی به باشگاه قبلی بازگشت و سه بازیکن دیگر بعد از انجام بازی‌های معوقه، مجدداً به‌صورت قانونی، اقدام به انجام فسخ یکطرفه قرارداد کردند. این فسخ یکطرفه مجدد که در ۸ دی ۱۳۹۸ انجام گرفته، موضوعی است که شاهین شهرداری بوشهر به دلیل عدم اطلاع، اشاره‌ای به آن نداشته است. باشگاه نساجی مازندران نیز بعد از انجام فسخ یکطرفه مجدد این بازیکنان، اقدامی درخصوص شکایت کتبی و رسمی انجام نداد.

لازم به توضیح است کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ طبق  تبصره ماده ۱۵ آیین‌نامه که به صراحت اعلام می‌دارد «نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت موضوع، فسخ قرارداد را ثبت می‌نماید و مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی ثبت است.»

عدم ورود به ماهیت موضوع و صرفاً ثبت فسخ‌های یکطرفه طبق دلیل موجه «شرط داشتن بند‌های قرارداد مالی»، از وظایف  کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ است که این بازیکنان با فسخ‌های یکطرفه قانونی، به باشگاه‌های شهر خودرو و  گل‌گهر سیرجان پیوستند.

ضمناً یادآوری می‌شود درخصوص  فسخ‌های یکطرفه قرارداد مهدی ترکمان و جهت عقد قرارداد با باشگاه سپاهان، امیرارسلان مطهری جهت عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران و محمدصادق بارانی جهت عقد قرارداد با باشگاه سایپای تهران (قبل از ارائه مدارک توسط این باشگاه‌ها)، باشگاه‌های مبدأ از این بازیکنان شکایت رسمی خود را در نقل‌وانتقالات سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال انجام داده‌اند و پرونده‌های حقوقی نیز برای آن‌ها تشکیل شده است که در روز‌های آینده نیز، از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص این بازیکنان، تصمیم‌گیری خواهد شد.



منبع:سایت سازمان لیگ فوتبال ایران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتبال باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تیم فوتبال شهر خودرو میلاد سرلک فدراسیون فوتبال نوید عاشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار