Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای صائین، کورعباسلو، بوسجین و مجیدآباد ایجاد می‌شود.
وی کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی، افزایش نشاط و شادابی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها را از اهداف ایجاد این مراکز با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان ، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به استعدادهای جوانان بویژه در روستاها اظهارداشت: با راه‌اندازی این خانه‌ها، زمینه لازم برای احیا و ترویج بازی‌های بومی محلی نیز فراهم خواهد شد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها اوقات فراغت اردبیل ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت اردبیل ورزشی اوقات فراغت اردبیل ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند

جواد بازرگان  گفت: شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی رهبر فرزانه انقلاب در سال ۱۴۰۳ گویای آن است که ایشان هوشمندانه و دقیق به تمامی ارکان و مولفه های توسعه واقعی توجه دارند.

وی اضافه کرد: با تحقق این شعار و جلب حداکثری مشارکت مردمی، اقتصاد ایران به طور قطع به جهش بزرگی دست خواهد یافت.

این مسوول با بیان اینکه در تمام مکاتب توسعه محور جهان امروز یک ملت عنصر اصلی و محوری توسعه محسوب می‌شوند ادامه داد: توسعه واقعی زمانی اتفاق می افتد که توده های مردم خود را در این فرایند سهیم و مسوول بدانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: علاوه بر این هنگامی که انگیزه و اراده جمعی مردم شکل بگیرد، یک نیروی خروشان و اثرگذار شکل می گیرد که می تواند بر هر مانع و مشکلی غلبه کند.

وی با بیان اینکه همچنین حضور گسترده مردم باعث هم افزایی نیروها و تجمیع همه ظرفیت ها می شود اضافه کرد: جهش تولید در بخش ورزشی نیز با همراهی و مشارکت مردم اثر گذاری بالایی دارد.

بازرگان با بیان اینکه امروزه صنعت ورزش در دنیا علاوه بر توسعه ورزش بر اقتصاد جوامع نیز تاثیری مستقیم داشته و کشورها را در مسیر رشد قرار داده است افزود: جهش تولید در این بخش نیز جز با مشارکت تولید کننده ها از اقشار مردم محقق نخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: قهرمان پروری و نقش آن در توسعه اقتصادی با حضور و مشارکت مردمی در بخش ورزش های قهرمانی و پرورش استعدادها، یک ثروت ملی انسانی تولید شده و علاوه بر افزایش عزت و اعتماد به نفس ملی و پیشرفت ورزش کشور، زمینه های توسعه دیگر تولیدات و عرضه آن در بازار جهانی و توسعه توریسم ورزشی نیز فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خود کفایی در تولیدات ورزشی با کیفیت و دارای شاخص های رقابت با تولیدات خارجی جلوی خروج ارز از کشور را گرفته و این محصولات را با قیمت تمام شده بسیار کمتر در اختیار ورزشکاران قرار می دهد.

این مسوول یادآور شد: این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و جذب مشارکت های مردمی در این بخش نیز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق فرمایش ایشان در شعار سال خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام