Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه هر کاری که به مردم سپرده می‌شود موفقیتش بیشتر است،گفت: واگذاری امور به مردم لازمه کاهش میزان تصدی گری دولت است. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نور محمد فردی در سومین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان البرز که ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: توانمندسازی اعضای سازمان‌های مردم نهاد برای انجام فعالیت‌های اجتماعی و ماموریت مدنی لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزوین| واگذاری امور به بخش خصوصی لازمه کاهش میزان تصدی گری استاستاندار هرمزگان: دولت باید از تصدی‌گری در اقتصاد دست برداردواگذاری تصدی گری به بخش خصوصی، نقش نظارتی دولت را نفی نمی کند

وی ضمن اشاره به جایگاه سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی، بر به‌کارگیری ظرفیت سمن‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی استان افزود:  سمن‌ها بخشی از سرمایه‌های اجتماعی به حساب می‌آیند که باید تقویت شوند و برای توانمند سازی آن‌ها باید از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با بیان اینکه اگر می‌خواهیم جامعه  توسعه یافته داشته باشیم باید تصدی‌گری دولت در جامعه کم شود، بیان کرد: باید به سمت نهادینه کردن سمن‌ها و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی باشیم  و به سوی واگذاری امور به مردم و سازمان های مردم نهاد رفت. 

فردی با بیان اینکه هرکاری به مردم سپرده می‌شود موفقیتش بیشتر است، عنوان کرد: دولت در این زمینه به سازمانهای مردم نهاد کمک میکند.

 به گزارش تسنیم  در این نشست پس از بحث و بررسی پرونده‌های متقاضیان تاسیس، تمدید و ایجاد دفتر نمایندگی سازمانهای مردم نهاد، با در خواست تمدید 4 سازمان مردم نهاد در استان البرز موافقت شد و هم چنین 2 درخواست نمایندگی و ایجاد 4  شعبه در خواست صدور مجوز مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم

وزیر کشور در ساری گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد وحیدی امروز چهارم اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران در سالن همایش اتاق بازرگانی استان، گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شده است و اینها باید گفته شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور ما را ببینند، افزود: مدیران ما پاک‌دست بوده و فداکارانه در حال خدمتگزاری هستند و اینها تلاش یک فرد نیست بلکه تلاش نظام است.

وحیدی گفت: آقای حسینی پور؛ استاندار سابق مازندران با سابقه خوب در مدیریت‌های پیشین از استانداری و با پشتوانه قوی برای این استان مهم و برجسته با جریان علمی و دانشی و جریان معنوی قوی و ظرفیت‌های مهم طبیعی و... انتخاب شده بود. 

وی ادامه داد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و تجربه امروز پس از دو سال و اندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم، به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر بدهیم، ایشان فداکارانه و ایثارگرانه با وجود بیماری همسرش در مازندران ماندند تا به مسائل مردم برسند.

وحیدی بیان کرد: از حسینی‌پور خواستیم که تا انتخابات مجلس بمانند و ماندند و اکنون نه به دلیل ضعف مدیریتی، بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر ایجاد شد. 

وحیدی ادامه داد: البته کشاکشی هم وجود داشت که از ایشان در وزارت کشور استفاده کنیم تا در موضوعات مختلف از ایشان استفاده شود، اما آقای مخبر نظرشان این بود که از حسینی پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور درباره انتخاب یوسف نوری به عنوان استاندار مازندران هم گفت: کمتر حوزه‌ای هست که ایشان صاحب‌نظر نباشد، به ویژه در موضوع گردشگری، برنامه ریزی و آموزش، از همین رو تصمیم نهایی این شد که برای استان مهم مازندران، از وجود ایشان استفاده کنیم.  

وحیدی در پایان گفت: اینکه چگونه مردم را در توسعه مشارکت بدهیم نیز از ویژگی‌های استاندار جدید است و امیدواریم  ظرفیت‌های مهم مازندران در اقتصاد دریا، گردشگری و جهش تولید به خوبی به‌کارگیری شود. 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی