Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»، سید مصطفی میرسلیم در این خصوص گفت: تضعیف ارکان نظام بویژه از زبان مسئولان ارشد در رسانه های عمومی، باعث خشنودی آمریکا و تحقق اهداف بدخواهان و منافقان است.
وی در عین حال افزود: متهم کردن شورای نگهبان به عملکرد جناحی ، از سوی کسانی که بیش از شش سال قوۀ مجریه را با تنگ نظری و تعصب جناحی اداره کرده و حتی مورد اعتراض هم جناحان خود قرارگرفته اند، کمال بی انصافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با ارائه راهکاری جایگزین برای جلوگیری از انتقادات صرف، تصریح کرد: آنها بهتر است به جای موضع گیری انتخاباتی و شفاهی، اسناد خود را تقدیم شورای نگهبان کنند.
وی به نقد عملکرد دولت و رئیس جمهور در خصوص قانون انتخابات پرداخت و یادآوری کرد: دولتی که بیش از سه سال است سیاست های کلی ابلاغی انتخابات را معطل گذارده و لایحۀ قانونی جامع انتخابات را تدوین و تصویب آن را پیگیری نکرده حق ندارد مدعی ضعفهای دست اندرکاران اجرائی و نظارتی انتخابات شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت شورای نگهبان نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص لایحه تجارت ارجاعی از شورای نگهبان را در دستور کار داشتند که در نهایت رسیدگی به لایحه مذکور در مجلس پایان یافت.

کلیات لایحه تجارت در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ به تصویب مجلس رسید و در سال ۱۳۹۸ جزئیاتی از آن به تصویب مجلس رسید که با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شد.

کد خبر 6079665 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • خط و نشان یک نماینده برای اردن: با اسرائیل همراهی کردید، حتماً پشیمان خواهید شد /اسرائیل با دُم شیر بازی نکند
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • به جهان بگوئید «ایران متجاوز نیست»؛ اسرائیل آنچه را که کاشت، درو کرد
  • به جهان بگوئید «ایران متجاوز نیست»/ اسرائیل آنچه را که کاشت، درو کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل