Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون جهانی در گزارشی به حضور سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان در لیگ آرژانتین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرون گرامی پور سنتر تیم‌ملی بسکتبال کشورمان که پیش از این در لیگ چین تایپه بازی می‌کرد، در نقل و انتقالی به لیگ آرژانتین و تیم سن لورنزو پیوست. برهمین اساس سایت فدراسیون جهانی در گزارشی به این انتقال پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: سن لورنزو پس از 4 برد پیاپی در ابتدای فصل شکست را پذیرا شد و این تیم برای بازگشت قدرتمندتر 2 بازیکن ایرانی و پورتوریکویی جذب کرد.

رامون کلمنته، بازیکن 34 ساله که اصلیتی آمریکایی دارد، فصل قبل هم در سن لورنزو بازی می‌کرد و بار دیگر به تیم بازگشته است.

آرون گرامی پور دیگر بازیکن این تیم است که پیش از این در چین تایپه بازی می‌کرد. او می‌خواهد با استفاده از تجربه حضور در چین، نشان دهد که با لیگ آرژانتین نیز سازگاری دارد. 

گرامی پور پیش از این تجربه حضور در لیگ‌های اسپانیا، مکزیک، ایران و کرواسی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال آرژانتین چین فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو بر لزوم مبارزه با گرمایش جهانی تاکید کرد و تغییرات آب‌وهوایی را بحرانی با پیامدهای چند برابری برای امنیت جهانی خواند.

وی این اظهارات را طی کنفرانس مطبوعاتی در باکو به همراه الهام علی اف، رئیس‌جمهور آذربایجان که قرار است میزبان کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل متحد COP۲۹ در ماه نوامبر باشد، ایراد کرد.

استولتنبرگ گفت: چالش این است که جهان به انرژی نیاز دارد اما در عین حال ما باید با گرمایش جهانی مبارزه کنیم. ما باید نیاز به انرژی و محیط زیست را با هم هماهنگ کنیم. تغییر اقلیم بحران چند برابری است و ما اثرات تغییرات آب‌وهوایی را در سراسر جهان می‌بینیم.

استولتنبرگ همچنین از برنامه آذربایجان به دلیل سرمایه‌گذاری در انرژی‌های جایگزین استقبال کرد و بر پتانسیل بزرگ این کشور به‌عنوان تامین‌کننده برق آبی و انرژی خورشیدی برای بازارهای اروپایی تاکید کرد.

تصمیم برای برگزاری نشست اقلیم در آذربایجان تولیدکننده نفت و گاز مورد انتقاد گروه‌های محیط زیستی قرار گرفته است. علی اف گفت در حالی که کشورش تامین‌کننده گاز اروپایی است اما برنامه انتقال سبز دارد.

وی گفت که انتخاب آذربایجان به عنوان میزبان COP ۲۹ در ۱۱ تا ۲۴ نوامبر، نشانه‌ای از قدردانی از تلاش‌های ما در انتقال سبز بود.

سال ۲۰۲۴ دومین سال متوالی خواهد بود که COP۲۹ توسط غول نفتی میزبانی می‌شود و کنفرانس ۲۰۲۳ در امارات متحده‌ عربی برگزار می‌شود. علاوه بر این، ریاست کنفرانس به مختار بابایف، یکی از مدیران سابق شرکت نفت دولتی آذربایجان، واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر از کسب سهمیه پارالمپیک بازماند
  • تلاش سازمان جهانی بهداشت برای انتقال مجروحان غزه به سایر کشورها
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود
  • رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک
  • جلوگیری از جنگ جهانی سوم/ نگاهی به بازتاب حمله بازدارنده ایران در اندیشکده‌های غربی
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی