Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا غفاری همسر شهید «وحید زمانی‌نیا» چند ماهی بیشتر نتوانست در کنار او باشد که در این مدت هم وحید خیلی از وقت‌ها در مأموریت بود و خیلی زود به جای لباس عروسی رخت عزا بر تن کرد اما به همسرش افتخار می‌کند و او را لایق شهادت می‌داند.

خبرگزاری فارس از شهرری؛ نیاز گلی:‌ وحید زمانی‌نیا هفدهم آبان‌‌ماه مراسم عقد خود را برگزار کرد و قرار بود به زودی رخت دامادی بر تن کند اما حجله شهادت را بیشتر از هر چیزی پسندید و هفدهم دی‌ماه کفن‌پوش در کنار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده شهید حال و روز خوبی برای مصاحبه ندارند و این روزها منزل‌شان علاوه بر اقوام و دوستان، محل رفت و آمد مسؤولان محلی و کشوری برای ابراز همدردی با این خانواده شهید است ولی در فرصتی کوتاه گفت‌وگویی با زهرا غفاری همسر شهید «وحید زمانی‌نیا» انجام دادیم.

زهرا غفاری با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی همسرش می‌گوید: مدت آشنایی و عقد ما چند ماه بیشتر طول نکشید ولی آقا وحید شخصیت بزرگی داشت و بسیار مهربان، باایمان، بااخلاق و متواضع بود و هیچ ویژگی منفی در او ندیدم.

وی شهید زمانی‌نیا را در کنار این شخصیت بزرگی که یادآور شد بسیار خاکی و فروتن معرفی و اضافه می‌کند: به خاطر ایمان قوی که داشت با پدر، مادر و همه اعضای خانواده به نیکی و کرنش رفتار می‌کرد و حتی در سلام کردن به کودکان پیشتاز بود.

همسر شهید به کم صحبت بودن و رازداری آقا وحید اشاره دارد و می‌گوید: اول که باهم آشنا شدیم در مورد کارش که در کنار سردار بود گفت و برایش خیلی مهم بود همسرش این شرایط را بپذیرد ولی هیچ وقت درمورد کارهایش توضیحات دیگری نمی‌داد و از سختی کار چیزی نمی‌گفت، کارش را بسیار دوست داشت و می‌گفت همه چیز خوب است و همیشه به من سفارش می‌کرد که قوی باش و غصه نخور.

خانم غفاری افتخار می‌کند همسر شهید است و با  اشاره به مدت کوتاه ازدواج می‌افزاید: مدت آشنایی و عقد ما کلا فقط ۶ ماه طول کشید و بعد از ماه صفر روز ۱۷ آبان عقد کردیم و پس از دو ماه در روز ۱۷ دی‌ماه مراسم تشییع و تدفین شهید برگزار شد.

وی عکس آقا وحید کنار سردار سلیمانی را نشان داده و ادامه می‌دهد: صبح روز شهادت از اخبار شنیدم که حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیده است و همان جا متوجه شدم که همسرم نیز شهید شده است زیرا یکی از دوستانش می‌گفت حتی اگر یک نفر همراه سردار به شهادت رسیده باشد مطمئن باش که آن فرد وحید خواهد بود. لحظه‌ای که شنیدم یادم نیست چه حال و روزی داشتم ولی حتما حالم بد بوده و الان از صبر و آرامش خود تعجب دارم و حتما خود شهید ما را در این راه کمک می‌کند.

خانم غفاری شهادت را لایق وحید زمانی‌نیا دانسته و معتقد است وحید برای شهادت انتخاب شده بود و ادامه می‌دهد: دو روز قبل از این سفر تازه از ماموریت برگشته بود و این بار نوبت کاری‌اش نبود اما خود سردار گفته بود به آقا وحید بگویید همراه من بیاید.

این بانو با امید به شفاعت همسرش در روز قیامت می‌گوید: خیلی خوشحال هستم که آقا وحید را به عنوان همسر انتخاب کردم و از انتخابم پشیمان نیستم و تنها ناراحتی من از این بابت است که دیگر در بین ما نیست. به او افتخار می‌کنم و در دنیا و آخرت سربلند هستم  و امیدوارم بتوانم راهش را ادامه بدهم و از من راضی و خشنود باشد.

همسر شهید زمانی‌نیا در پایان مصاحبه با ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی می‌گوید: به خانواده‌هایی که در این حادثه عزیزان خود را از دست دادند تسلیت می‌گویم و برایشان صبر و بردباری آرزو می‌کنم. 

خانم غفاری که خودش عزیزی از دست داده است با بیان اینکه این اتفاق برای مردم، مسؤولان و همه جامعه دردناک بود، می‌افزاید: سپاه پاسداران همیشه همراه و یاور مردم بوده و در حوادثی مانند سیل و زلزله دوشادوش مردم حرکت کرده و یاری‌رسانی و همراهی کرده است لذا در اظهارنظرها درست نیست بی‌انصاف باشیم. 

وحید زمانی‌نیا جوان دهه هفتادی و  ۲۷ ساله اهل شهرری از محافظان شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود که روز سیزدهم دی‌ماه در عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد لباس شهادت به تن کرد.

انتهای پیام/گ۱/س۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهادت سردار سلیمانی وحید زمانی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید