Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد حسن انصاری فرد درباره محرومیت تیم های ایرانی از میزبانی در آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه کمیته مسابقات رأیی را صادر کرده که تیم‌های ایرانی نمی‌توانند از میزبانی‌شان برخوردار باشند و ما در این موضوع برخورد بسیار قاطعی داشتیم که حق هوادارانمان است که در بازی‌ها داخلی خود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه در مسئله عربستان کوتاه آمدیم باعث شد که اینها یک قدم به جلوتر بردارند و باید مقابل این حکم ایستادگی کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، باعث می‌شود کمیته ملی المپیک هم برای سایر رشته‌ها این تصمیم را بگیرد. ما برای آبرو و حیثیت‌مان زیر این داستان نمی‌رویم، چون حق تیم ماست و کشور ما کشور امنی است و حق هوادارانمان است که بازی‌هایی که میزبانیم تماشا کنند.

 

انصاری‌فرد درباره ضرر تیم‌های ایرانی در بازی در کشور ثالث، گفت: اصلی‌ترین موضوع این است که هواداران ما باید بازی را در ورزشگاه‌های خودمان ببینند. بحث‌های هزینه‌ای جای خود، ما اگر میزبانی نکنیم خستگی زیادی برای تیم‌هایمان به وجود می‌آید و این باعث عدم نتیجه‌گیری می‌شود و این را به اف‌ای‌سی ارسال کردیم و مصراً پای این موضوع هستیم. چون با حرف‌هایی که فیفا و ای‌اف‌سی می‌زنند که بیشتر هواداران را جذب فوتبال کنیم مغایرت دارد. 

 

وی در رابطه با محرومیت‌ها تیم‌ها نیز افزود: ما این پیام‌مان را به گوش ای‌اف‌سی می‌رسانیم و محرومیت اقدام بعدی است. 

 

انصاری‌فرد در مورد قدرت و لابی آقای تاج نیز گفت: آقای تاج جزو مدیران اجرایی ای‌اف‌سی هستند و خیلی نفوذ دارند و امیدواریم بتوانیم از این شرایط استفاده کنیم. آقای تاج نامه‌ای به کمیته اجرایی مسابقات زده است که با ایران همکاری کنند و ایران را از این مسابقات محروم نکنند. 

 

انصاری‌فرد در مورد اینکه احتمال تصویب این در کمیته اجرایی چقدر است، اظهار داشت: امیدوار هستیم کمیته اجرایی مخالفت کند و بتوانیم از حضور هوادارانمان استفاده کنیم. تمام تلاشمان این است که این اتفاق نیفتد و ای‌اف‌سی از تصمیم سیاسی خود کوتاه بیاید. 

 

وی در رابطه با جریمه و تعلیق فوتبال نیز گفت: تعلیق فوتبال اتفاق نمی‌افتد و فقط باشگاه‌ها را جریمه می‌کنند. باید صبر کنیم ببینیم ای‌اف‌سی چه تصمیمی می‌گیرد، چیزی که برای ما مسجل است، نباید زیر بار این برویم که بحث‌های سیاسی را وارد این داستان کنیم. در خیلی از کشورهای دیگر مثل عربستان، یمن، بحرین و عراق جنگ است، ولی ایران که امن‌ترین جای خاورمیانه است را می‌خواهند محروم کنند و این نشان می‌دهد که این بحث‌های سیاسی است و ما نباید زیر بار این برویم. 

 

انصاری‌فرد درباره قرارداد استوکس نیز گفت: در حال مذاکره هستیم، بلافاصله بعد از انعقاد قرارداد، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

وی در رابطه با اظهارنظر رسانه‌های انگلیسی در موضوع انعقاد قرارداد استوکس گفت: اینطور نیست و قراردادی هنوز بسته نشده است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استوکس محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ابتدای فصل و زمانی که احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان دوم از پرسپولیس جدا شد، مدیران این باشگاه به دنبال این بودند که با دروازه‌بان دیگری به توافق برسند تا جایگزین احمد گوهری شود. در این بین گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند که یکی از آنها محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار بود که برای صدور رضایت‌نامه‌اش باشگاه هوادار ۱۰ میلیارد تومان طلب کرده بود.

به نقل از ایسنا در این بین اما گزینه‌های مختلف خارجی و داخلی دیگری هم مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند تا به عنوان دروازه‌بان دوم به خدمت گرفته شوند اما شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که قراردادی امضا شود و به همین خاطر پرسپولیس با بیرانوند و امیرضا رفیعی که به عنوان دروازه‌بان رده امید به تیم ملحق شده بود، کار را شروع کرد.

بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد رفیعی در دو سال قبل که به صورت رایگان از نساجی به پرسپولیس پیوست تا در تیم امید این باشگاه بازی کند، قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی منعقد کرد و امسال که رسما به عنوان دروازه‌بان دوم تیم فعالیت می‌کند، قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی بسته است. او در غیاب بیرانوند تا به حال در چهار بازی به میدان رفته که توانسته در هر چهار بازی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می‌دهد، پرسپولیسی‌ها با اتکا به بازیکنان جوان و البته مستعد خود، به جای صرف هزینه‌های کلان چند ده میلیاردی، حالا با ۵۰۰ میلیون تومان دروازه‌بانی مطمئن در اختیار دارند که در غیاب بیرانوند، می‌تواند خیال هواداران را از دروازه تیم راحت کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897087

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403