Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:52:11 GMT

عقد قرارداد مربی ایتالیایی شهرخودرو مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۲۶۵۶

عقد قرارداد مربی ایتالیایی شهرخودرو مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، استفانو کوزین مربی ایتالیایی و باسابقه با عقد قراردادی به جمع کادرفنی تیم شهرخودرو خراسان ملحق شد.

این مربی ایتالیایی که هم‌اکنون با فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال همکاری است، در رزومه خود، سابقه همکاری با تیم ملی کامرون و باشگاه‌هایی در انگلیس، بلغارستان، امارات، فلسطین و قبرس را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین سابقا دستیار والتر زنگا نیز بوده‌است.

کد خبر 4828673 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک فرهاد مجیدی والیبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی شدن قرارداد خرید اتوبوس های نو برای مشهد است، گفت: هر ماه شاهد ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات رسانی ناوگان حمل ‎ونقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز حل و فصل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن موحدیان امروز ۳ اردیبهشت ماه، در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این روز را به صورت ویژه به پاسداران گرانقدر و جان ‎بر کف تبریک می گویم. سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود خدمتگزار مردم بوده، در زمینه های نظامی، دوران دفاع مقدس و عقب راندن دشمن بعثی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت های خدماتی برای عموم مردم و غیره فعالیت های بسیار گسترده ای داشته و موفقیت های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.

موحدیان افزود: این مناسبت را باید به طور خاص به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تبریک گفت. قرارگاه یکی از شرکای عمرانی مدیریت شهری و شهرداری مشهد مقدس است و اجرای پروژه های کلانی چون مترو، خط انتقال پساب به پرکندآباد، ایجاد تقاطع غیر همسطح خیام و فهمیده و غیره توسط این مجموعه صورت می گیرد.

وی با اشاره به ۵ اردیبهشت ماه، سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به کشورمان در صحرای طبس، در قالب عملیات موسوم به پنجه عقاب عنوان کرد: این حرکت خبیثانه، ریشه در خیانت رئیس جمهور وقت، بنی صدر داشت که با لطف خداوند متعال این انقلاب به راه خود ادامه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: صحرای طبس یادآور شکست خفت بار متجاوزان و تبلور قدرت امداد الهی است. یاد و خاطره «محمد منتظر قائم»، نخستین فرمانده سپاه پاسداران استان یزد و شهید واقعه طبس را نیز گرامی می داریم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی شدن قرارداد خرید اتوبوس های نو برای مشهد مقدس است، اقدامی که موجب رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوای شهر مشهد می شود. از زحمات و پیگیری های کمیسیون عمران و حمل ونقل برای تحقق این مهم قدردانی می کنیم.

موحدیان اضافه کرد: هر ماه شاهد ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات رسانی ناوگان حمل ‎و نقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز حل وفصل شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری