Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@16:12:09 GMT

پویش مهربانی در مدارس خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۲۷۵۴

پویش مهربانی در مدارس خراسان رضوی آغاز شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور جمع‌آوری و ارسال هدفمند کمک‌های دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان برای هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان این پویش فرهنگی و اجتماعی در تمام مدارس استان برگزار می‌شود.
علیرضا مالک اشرفی افزود: در این ارتباط ستاد کمک به سیل‌زدگان در ادارات آموزش و پرورش تشکیل می‌شود که مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در این ستاد مورد نظر است، همچنین از ظرفیت شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان نیز استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شماره حساب ۸۸۰۴۰۹۰۲۴ به نام صندوق امداد ولایت برای واریز کمک‌های نقدی در این زمینه اعلام می‌شود.
وی گفت: لوازم مورد نیاز سیل‌زدگان از جمله لباس و پوشاک نو، پتو، زیرانداز، مواد خوراکی و غذای بسته بندی شده با تاریخ مصرف مدت دار، لوازم بهداشتی مختلف و لوازم التحریر نیز به عنوان کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری می‌شود. همچنین اهدای لوازم خانگی و برقی قابل استفاده و سالم مانند یخچال، اجاق گاز و امثال آن بلامانع است.
مالک اشرفی افزود: کمک‌های اهدایی از امروز تا پایان دی ماه در مدارس استان جمع آوری و تحویل سازمان دانش‌آموزی ادارات آموزش و پرورش خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به پیشگام بودن فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در کمک به هموطنان و در راستای عمل به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای کمک بیشتر به سیل زدگان، بتوانیم برای جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به مردم جنوب شرق کشور گام موثری برداریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش خراسان رضوی دانش آموزان سیل لباس و پوشاک قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • تجمع دانش آموزان جنت آبادی برای حمایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد