Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان از لحاظ ذخیره سازی کالاهای اساسی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان از لحاظ ذخیره سازی کالاهای اساسی و خوراک دام در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: امسال بیش از ۱۰ هزار تن کالای اساسی و خوراک دام و طیور در استان توزیع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون چندین هزار تن  کالای اساسی و خوراک دام در انبار های استان موجود است.

صمیمی دوست با اشاره به اینکه یکی از موارد مهمی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مسئله تامین گوشت مرغ تا پایان سال جاری و فروردین ماه سال آینده بود، تصریح کرد: بر اساس قول مسئولان جهاد کشاورزی، استان به لحاظ تامین گوشت سفید و قرمز مشکل خاصی نخواهد داشت.

وی بر تشدید بازرسی ها و برخورد با تخلفات اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: تعزیرات حکومتی و سازمان صمت موظفند در برخورد با تخلفات اقتصادی با جدیت عمل نمایند و هر کس که بیشترین تخلف را داشته با نصب بنر و پلاکارد توسط تعزیرات حکومتی به مردم معرفی شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، صمیمی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع نمایشگاه های بهاره و عرضه مستقیم کالا اشاره و بیان کرد: مقرر شد کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود و سازمان صمت در این زمینه با کمک اصناف نسبت به تعدیل قیمت ها اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در ارتباط با بخش خبری امروز سیما گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳ میلیارد دلار ارز برای کالا‌های اساسی، خدمات، تجهیزات صنعتی و سایر موارد تامین ارز از سوی بانک مرکزی شد.
وی گفت: برای کالا‌های اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان ۶۲۱ میلیون دلار، برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ یک میلیارد و ۷۴۴ میلیون دلار و برای خدمات ۵۳۹ میلیون دلار تامین ارز شد.
طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اسای کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۵۴۸ میلیون دلار، برای دارو و تجهیزات پزشکی ۷۳ میلیون دلار و در مجموع ۶۲۱ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.
معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مورد تامین ارز در بخش حمل و نقل و خودرو در سامانه نیما ۳۹۸ میلیون دلار و در بخش واردات در مقابل صادرات ۱۶۵ میلیون دلار تامین ارز شد.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری