Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@23:34:01 GMT

رئیس دادگستری خلیل آباد معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۲۸۴۰

رئیس دادگستری خلیل آباد معارفه شد

خبرگزاری میزان- معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی خدمت صادقانه به مردم را مهمترین رویکرد شایسته مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: چنانچه تمامی مسئولان به درستی به وظایف خود عمل کنند شاهد بهبود شرایط و پیشگیری از وقوع جرایم خواهیم بود. تاریخ انتشار: 14:57 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۷۸۰

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با حضور معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فروتنی معاون قضایی و فرهنگی دادگستری کل استان خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهیدان گرانقدر بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران گرانقدرش بیان کرد: در این برهه حساس کنونی وظیفه ما این است که راه این شهیدان والامقام را ادامه داده و با پیروی از خط ولایت فقیه تهدیدات پیش روی نظام اسلامی را خنثی نماییم.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی افزود: مردم همواره و در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی با حضور پررنگ خود، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و مسئولان نیز باید با تلاش مضاعف قدردان این مردم بزرگوار باشند و با تمام توان در جهت خدمت رسانی به آن‌ها گام بردارند.   بیشتر بخوانید: رئیس دادگستری باخرز، دادستان تربت جام و دادستان سرخس معارفه شدند وی خدمت صادقانه به مردم را مهمترین رویکرد شایسته مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: چنانچه تمامی مسئولان به درستی به وظایف خود عمل کنند شاهد بهبود شرایط و پیشگیری از وقوع جرایم خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین فروتنی با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات گفت: انشاء الله مردم شریف و بزرگوار با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات و انتخاب نمایندگانی شایسته و در طراز انقلاب اسلامی گامی دیگر در جهت تعیین سرنوشت خود و اعتلای ایران اسلامی برخواهند داشت.

در این مراسم از اقدامات مجتبی همتی تقدیر و سید محمدباقر حسینی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان خلیل آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دادگستری خراسان رضوی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور دکترعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی در محل زندان ارومیه تشکیل گردید.
عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت: شورای طبقه بندی زندان برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی هست و تلاش مسئولین قضایی و زندان هم این است که زندانیانی که شرایط لازم را دارند، بتوانند از این ارفاقات و تاسیسات قانونی بهره‌مند شوند.
در این جلسه تعداد ۴۵ درخواست طرح و با بررسی و تصمیم اعضای شورا با ۱۸ درخواست که شامل ۴ پابند الکترونیک، ۷ آزادی مشروط و ۴ تعلیق مجازات و ۳ مرخصی موافقت به عمل آمد.
شایان ذکر است در پایان جلسه دکترعتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بند جوانان زندان مرکزی ارومیه بازدید نمودند.

دیگر خبرها

  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • فعالیت عادی کسبه خلیل آباد
  • رییس‌کل دادگستری مازندران معارفه شد
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان