Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه وزارت علوم با انتشار فراخوانی تاریخ آغاز ثبت‌نام، نسبت به جذب سرباز امریه پژوهش‌یار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری سراسر کشور و جهت بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این فراخوان، به‌منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش‌آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش‌یار امریه را دارند، با داشتن برگه اعزام با تاریخ ۰۱/‏۰۲/‏۱۳۹۹‬ می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ اول تا هجدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ نسبت به ثبت‌نام در سایت امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir اقدام کنند. نتایج اولیه این ثبت‌نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت علوم، متقاضیانی که تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه را دارند، بایستی در تاریخ مقرر شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اعلام شده در سایت امریه وزارت علوم و تکمیل فرم‌های پیوستی اقدام کنند تا درخواست این دانش‌آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه‌های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی، بررسی شود؛ از طریق پنل ثبت‌نام متقاضی نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرباز پژوهشیار وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان