Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی موفق شد تیم داماش تهران را شکست دهد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 12:50 امروز (شنبه) در دیداری تدارکاتی در مجموعه ورزشی انقلاب و پشت درهای بسته به مصاف داماش تهران رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت. ارسلان مطهری، دیاباته و مرتضی تبریزی گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فرهاد مجیدی در ابتدا تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عظیم گوگ، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری به زمین فرستاد.

* در نیمه دوم، عارف غلامی به جای عظیم گوک وارد زمین شد، اما پس چند دقیقه مصدوم شد و جای خود را به شاهین طاهرخانی داد. قرار است وضعیت این بازیکن پس از تست‌های پزشکی مشخص شود.

 قرار بود تیم استقلال اول بهمن ماه در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الکویت کویت برود، اما به دلیل گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی، این دیدار به پنجم بهمن‌ماه موکول شد./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

بهاروند: محروم هم بشویم، ذلت را نمی پذیریم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود

 هافبک استقلالی‌ها صبح روز سه‌شنبه زانوی خود را جراحی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه مصدومیت شدید مهدی مهدی پور (فیلم) هافبک استقلال فصل را از دست داد؟

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!