Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می آید که علی دایی از شانس بالایی برای هدایت تیم ملی برخوردار است. او در بین بازیکنان ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که فوتبال ایران نه رییس فدراسیون دارد و نه سرمربی تیم ملی، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال مشغول رایزنی برای انتخاب سرمربی است تا هرچه زودتر تکلیف تیم ملی مشخص شود و این تیم برای ۴ دیدار حساس در بهار ۱۳۹۹ در دور مقدماتی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان گفته می شود که جمع بندی هیات رییسه روی گزینه ایرانی است و آن ها از بین گزینه های موجود روی علی دایی اتفاق نظر دارند.

با این حال انتخاب علی دایی هنوز قطعی نیست و احتمالا به زودی انتخاب نهایی فدراسیون برای سکان هدایت تیم ملی مشخص خواهد شد.

خبر آنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تیم ملی علی دایی تیم ملی علی دایی هیئت رییسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟

تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت‌های لیگ و فصل آینده است. در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام‌ها هم مطرح شد، اما احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

مطهری که سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را دارد، پس از آنکه نتوانست تیم نساجی را به موفقیتی برساند از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. وی پس از آن به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد و در کنار امیر قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا نتوانست با تیم ملی به موفقیتی برسد.

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد