Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:18:29 GMT

تلاش بریتانیابرای آغازمذاکرات باآمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۰۷۶

نخست‌وزیر بریتانیا بناست مذاکرات تجاری با آمریکا را پیش از آغاز دور جدید گفت‌وگوها با اتحادیه اروپا رسما آغاز کند ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، بناست مذاکرات تجاری با آمریکا را پیش از آغاز دور جدید گفت‌وگوها با اتحادیه اروپا رسما آغاز کند. این خبر را روزنامه تلگراف به نقل از مقام‌های آگاه گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به این گزارش، کارمندان دولت بریتانیا باید «مزایا و مضرات» مذاکره با آمریکا را برای وزرا تشریح کنند. این منبع آگاه گزارش داد که هدف بریتانیا از این اقدام این بوده که نشان دهد «ما در کارمان جدی هستیم و علاقه‌ای به بازیگوشی نداریم.»

این روزنامه به نقل از منبع مذکور گزارش داد که هدف دیگر از این اقدام «در دام انداختن» بروکسل است، همان‌گونه که اتحادیه اروپا پیشتر «ترزا می»،‌ نخست‌‌وزیر پیشین این کشور را گیر انداخت. هدف دیگر همچنین «نفی شماری از نگرانی‌های اتحادیه اروپا است که تلاش می‌کند به هر شکلی که می‌خواهد، اوضاع را به تاخیر بیندازد»، حال آن‌که طرف آمریکایی «مشتاق است که هرچه سریع‌تر گفت‌وگوها را شروع کند».

این روزنامه گزارش داد که «بخش‌های اصلی» توافق تجاری باید ارائه شده و با طرف آمریکایی «تطبیق داده شده باشد» تا فرآیند گفت‌وگوها سرعت گیرد.

بنا به گزارش تلگراف، واشنگتن هر ماه برای انجام این مذاکرات اعلام آمادگی می‌کند و این امر نشان‌دهنده علاقه‌شان به پیشبرد امور است.
منبع: ایلنا برچسب ها: امریکا ، مذاکرات ، ناطقان ، اروپا ، جانسون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امریکا مذاکرات ناطقان اروپا جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس