Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، متین زبردست که مدت‌ها به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی والیبال بانوان فعالیت می‌کرد، بعد از بازگشت تیم ملی از انتخابی المپیک کناره‌گیری کرد.

متین زبردست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این باره اظهار داشت: به من گفتند بین فدراسیون و هیات تهران یکی را انتخاب کنم که هیات را انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی والیبال ایران در انتخابی المپیک 3 شکست مقابل کره‌جنوبی، قزاقستان و اندونزی شکست خورد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند. در این مسابقات کره‌جنوبی با قهرمانی در آسیا جواز حضور در المپیک را کسب کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی والیبال تیم ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود