Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهرانی فرماندار شهرستان خمین در حاشیه در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود و مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهرانی افزود: همچنین کارگروه‌های مختلف باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری این برنامه‌های دهه فجر استفاده کنند و به اجرای برنامه در مساجد و مناطق روستایی توجه ویژه داشته باشند.

او اضافه کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف است و لازم است مسئولان در ایام خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با برگزاری شورای اداری و نواختن زنگ انقلاب راس ساعت ورود حضرت امام به خمین در بیت تاریخی امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان خمین با حضور مسئولان این شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ راهکار تداوم برکات ماه رمضان در سایر ایام سال

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری شب گذشته در سخنرانی معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند اگر مردم می‌دانستند در ماه رمضان چه امتیازاتی خدا برای آنها قرار داده از خدا می‌خواستند همه سال ماه رمضان باشد، اظهار کرد: ماه رمضان ماه ذکر است؛ زیرا هر چیزی که متصل به خداوند شود تبدیل به ذکر می‌شود و خداوند تضمین کرده ذکر خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه انسان‌ها موجودات منفعت‌طلبی هستند، افزود: خداوند فقط می‌خواهد به ما بیاموزد که منافع دنیا فقط منافع مادی نیست؛ بلکه باید معنوی را هم ببینیم و به فکر کسب منافع معنوی خود نیز باشیم.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه دنیا میدان مسابقه و امتحان است تا مشخص شود چه کسی خوب عمل می‌کند، گفت: اگر ما به ذکر خداوند متصل شویم خداوند ما را از انحرافات و تبعیت از شیطان حفظ می‌کند و ماه رمضان ماهی است که مردم متصل به ذکر خدا از طریق قرآن، توسل، استغفار، نماز و خیرات می‌شوند.

وی بسیاری از ترس‌های انسان را نوعی انحراف فکری ناشی از ندیدن خداوند در زندگی دانست و خاطرنشان کرد: اگر در ازدواج و دیگر مسائل زندگی یک نفر بگوید من تو را پشتیبانی می‌کنم دلگرم می‌شویم؛ ولی وقتی خدا گفته ازدواج کنید و فرزند بیاورید من شما را پشتیبانی می‌کنم او را نمی‌بینیم و لذا می‌ترسیم بنابراین ترس از ازدواج و فرزندآوری به‌خاطر ندیدن خدا در زندگی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه خداوند می‌گوید اگر متصل به ذکر شوید نمی‌گذارم انحراف پیدا کنید، افزود: انحراف فکری، عملی و شخصیتی انواع انحراف است که گریبان‌گیر ما انسان‌ها است و اگر می‌خواهیم از این انحرافات نجات پیدا کنیم باید متصل به ذکر خداوند شویم و ماه رمضان ماه ذکر و اتصال مردم به ذکر است و به همین خاطر است که آمار دزدی، جنایت و گناه در ماه رمضان کاهش می‌یابد.

وی به چند راهکار تداوم برکات ماه رمضان در بقیه ماه‌های سال اشاره کرد و افزود: اولین کار این است که پیامبر(ص) فرمودند هر کس روزهای اول، وسط و آخر ماه را روزه بگیرد؛ مانند این است که همه ماه را روزه گرفته است؛ دومین عمل قرائت روزانه قرآن در خانه، سومین کار سحرخیزی و استغفار قبل از اذان صبح و عمل چهارم حضور در مساجد و شرکت در نماز جماعت است.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: یکی از زیبایی‌های ماه رمضان این است که مردم اهل خدمت می‌شوند و دوست دارند به مردم افطاری بدهند؛ بنابراین اگر ما در هر زمان و مکان به مخلوقات خدا خدمت کنیم خداوند هم به ما خدمت می‌کند و خوب است که اهل توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام باشیم.

دیگر خبرها

  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • مدیران شهرستان تنگستان با رسانه‌ها گفتگو کنند
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • ارتباط با خدا
  • ۶ راهکار تداوم برکات ماه رمضان در سایر ایام سال
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • خسارت ۷۰۰ میلیارد تومانی سیل به بخش چمستان