Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دوستداران محیط زیست و اعضای تشکل زیست محیطی پاکسازان طبیعت فارس با همکاری نهاد‌های مسئول در برنامه کاشت بذر گونه بومی به یاد ۱۷۶ شهید جانباخته سقوط هواپیمای بویینگ با کاشت گونه‌های کوهی و بومی در منطقه علی آباد کمین شهرستان پاسارگاد یاد آنان را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا ایادی از اعضای تشکل زیست محیطی پاکسازان طبیعت فارس گفت: در اقدامی ارزشمند و به یاد خدمات زنده یاد دردانه ایل قشقایی و شادروان غنیمت اژدری فعال و کارشناس توسعه پایدار، محیط زیست و منابع طبیعی کشور در حادثه سقوط هواپیمای بویینگ این برنامه برگزار شد.

او، بیان کرد: دقت، تمرکز و حساسیت در پاسداشت ارزش‌های زیست محیطی نسبت به جامعه عشایری و قوم قشقایی در تثبیت قلمرو جغرافیایی، شجاعت در دفاع از حقوق شهروندی، علاقه مندی و خدمت به وطن از ویژگی‌های غنیمت اژدری فعال و کارشناس توسعه پایدار، محیط زیست و منابع طبیعی کشور بوده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بذر گونه بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خبر داد.

علی سالاروند، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست لرستان دراین‌باره گفت: این اولین ثبت تصویر این گونه ارزشمند در سال ۱۴۰۳ در این منطقه است.

وی با عنوان اینکه سال گذشته نیز تصاویر خرس قهوه‌ای و پلنگ به عنوان گونه‌های شاخص و در خطر انقراض در سایر مناطق طبیعی استان ثبت شد، افزود: این موضوع نشان دهنده پویایی و افزایش جمعیت گونه‌های شاخص حیات وحش در استان است.

او در ادامه گفت: امیدواریم با ادامه روند فعلی و مشارکت‌های مردمی و کمک‌های دوستداران محیط زیست و حیات وحش بتوانیم شاهد احیای بیش از پیش زیستگاه‌ها و حضور گونه‌های شاخص حیات‌وحش در طبیعت لرستان باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت ثبت تصاویر از گونه‌های شاخص، آن‌ها را در اختیار کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دهند تا اطلاع رسانی لازم با رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی برای گونه ثبت شده انجام شود.

دیگر خبرها

  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • کاشت سالانه ۸۰ میلیون نهال؛ آیا مشابه جنگل‌های شمال در خوزستان ساخته می‌شود؟