Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ رامین پاشایی گفت: افراد سودجو در پوشش کمک‌های مالی به سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با ایجاد صفحات جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوین فریبنده و وابسته به موسسه‌های خیریه و قراردادن شماره حساب و نشانی جعلی سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از مردم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: هموطنان برای هرگونه واریز کمک‌های مالی خود به سیل زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، فقط از طریق ارگان‌های ذی صلاح اقدام کرده و از پرداخت‌های اینترنتی در این گونه صفحه‌ها خودداری کنند.

وی افزود: کاربران به ویژه در فضای اینستاگرام چنانچه قصد کمک انسان دوستانه را دارند به صفحه‌های معتبر مراجعه کنند تا گرفتار این کلاهبرداران نشوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه این افراد با جلب اعتماد مردم در فضای مجازی و دریافت مبالغی به عنوان کمک به سیل زدگان ضمن دسترسی غیر مجاز به حساب کاربران، نسبت به برداشت آن اقدام می‌کنند.

سرهنگ پاشایی گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش خدمات الکترونیکی، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیل زدگان سیستان و بلوچستان صفحات جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ خودرو نخورید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صورت مشاهده علائم و نشانه‌های اولیه مسمومیت مانند حالت تهوع و استفراغ در افرادی که قارچ خودرو مصرف کرده‌اند باید بیمار در اولین فرصت به مراکز درمانی انتقال یابد.
دکتر ابراهیم شکیبا از مردم خواست از مصرف قارچ‌های خودرو به خصوص قارچ‌هایی که در کنار تنه درختان می‌رویند و یا افراد بومی به صورت فله‌ای آنها را جمع آوری می کنند خودداری شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • قارچ خودرو نخورید
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید