Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@14:09:20 GMT

شرور سابقه‌دار یافت‌آباد بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۲۱۸

شرور سابقه‌دار یافت‌آباد بازداشت شد

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد از بازداشت شرور این محله خبر داد و گفت: این فرد در گذشته نیز به‌دلیل تجاوز و ایجاد رعب و وحشت بازداشت شده بود.

حمیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دستگیری یکی از اشرار محله یافت‌آباد تهران خبر داد و گفت: هفته گذشته خبری مبنی بر عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت به کلانتری 151 یافت‌آباد اعلام می‌شود و بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل موردنظر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تحقیقات پلیسی مشخص می‌شود که یکی از اراذل و اوباش‌ سابقه‌دار تهران در محله یافت‌آباد اقدام به ایجاد وحشت کرده است. سرانجام مأموران در تاریخ دهم دی ماه سال جاری موفق می‌شوند، این شرور را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش بازداشت کنند.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد گفت: این شرور سابقه‌دار در گذشته نیز به‌دلیل قدرت‌نمایی، تجاوز و ضرب و شتم بازداشت شده بود.

موسوی با بیان اینکه از مخفیگاه این فرد 5 قبضه سلاح سرد و 4 دستگاه گوشی موبایل سرقتی کشف شده است، خاطرنشان کرد: پرونده این شرور سابقه‌دار بعد از تکمیل در اختیار مراجع قضائی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: امنیت مردم خط قرمز مأموران ناجاست و پلیس با هر فردی که بخواهد امنیت و آرامش هموطنان را خدشه‌دار کند، به‌شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/4110/

منبع: آنا

کلیدواژه: تجاوز به عنف اراذل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

علیرضا باقری، مدیر موقوفات باغ تاریخی دولت‌آباد یزد، سوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در سده‌های گذشته و در زمان محمدتقی‌خان بافقی، والی یزد، گل محمدی در محل موقوفات باغ دولت آباد، کشت و مراسم گلابگیری انجام می‌شده است که متأسفانه این سنت، طی سده‌های گذشته فراموش شد و با پیگیری‌های انجام شده بعد از نزدیک به ۲۵۰ سال این مراسم احیا شد. وی ادامه داد: مراسم گلابگیری از ساعت چهار عصر پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه برای تأمین گلاب کفشداری حرم امام رضا(ع) و عتبات عالیات برگزار می‌شود. این مراسم در وقف‌نامه دولت آباد وجود دارد و لذا در سال گذشته کاشت گل محمدی مورد توجه قرار گرفت و در فضایی به وسعت هزار و ۷۰۰ متر مربع در باغ انجام شد و از امسال این سنت احیا شده و هر سال انجام خواهد شد.

مدیر موقوفات باغ تاریخی دولت آباد یزد گفت: عصر پنجشنبه و روز جمعه ورودی باغ دولت آباد کاملاً رایگان است و همه مهمان امام رضا(ع) هستند و از عموم مردم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند. باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گلابگیری و عرقیجات در حاشیه این جشنواره خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه در ۳۰ غرفه برپا و برای بازدید عموم دایر است. منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم