Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال الکویت در روز دوشنبه در لیگ داخلی این کشور بازی می‌کند و این به معنای لغو بازی سه شنبه استقلال و الکویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان است. تاریخ انتشار: 15:21 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۹۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری میزان، کویتی‌ها بعد از تصمیم ضدایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با عدم میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الکویت در روز دوشنبه در لیگ داخلی این کشور بازی می‌کند و این به معنای لغو بازی سه شنبه استقلال و الکویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر وضعیت به همین منوال باشد، قاعدتا سازمان لیگ هم باید بازی استقلال و فولاد که لغو شده بود را روز سه‌شنبه برگزار کند. این بازی از هفته هفدهم لیگ برتر است که قرار بود جمعه برگزار شود البته بهاروند در اظهار نظری اعلام کرد که تکلیف تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تا ظهر فردا (یکشنبه) مشخص می‌شود.

در سوی دیگر بازیکنان استقلال قبل از بازی دوستانه با داماش تهران حرف از لغو قطعی بازی با الکویت زدند و اعلام کردند که بازی بعدی آنها با فولاد خوزستان در اهواز است. استقلال در لیگ برتر به ترتیب با تیم‌های فولاد، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس بازی دارد و تکلیف لیگ قهرمانان آسیا هم هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: جزئیات نشست فدراسیون فوتبال درباره تصمیم ضد ایرانی AFC

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر الکویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل شکایت باشگاه سانتاکلارا، این نگرانی را برای هواداران این تیم به وجود آورده که مجوز حرفه‌ای استقلال در خطر است.

به گزارش مشرق، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس پیگیری‌ها بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد