Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رمضانی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی که می خواهند وارد مجلس شوند ضمن تعهد به نظام، اسلام و اعتقاد به آرمان‌های نظام، باید روحیه جهادی داشته و برای تحقق عدالت هزینه بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رضا رمضانی» در مراسم بزرگداشت سهبد قاسم سلیمانی و یادواره شهید زورمند که امروز در مسجد حافظ آباد رشت برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی با شهادت جوانان زیادی به ثمر نشست و تحقق عدالت در جامعه اسلامی از اهداف این شهدا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه ایران اسلامی برای حفظ امنیت شهدای بسیاری را در بیرون از مرزها تقدیم کرد، افزود: انقلاب اسلامی امانت بزرگی است که به ما سپرده شده و باید از آن مراقبت کنیم.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه عدل هم در حوزه فردی و هم در حوزه اجتماعی معنا پیدا می کند، تاکید کرد: عدالت، آرمان همه انبیای الهی بوده است تا عدل به معنای واقعی کلمه برسند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه غرب به بهانه آزادی ظلم‌های زیادی در جامعه بشری انجام داده است، افزود: ولنگاری و اباهه‌گری مفهوم و نتیجه‌ای است که غرب از تبلیغ آزادی بیان کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه عدالت، واژه زیبا در عرصه بین‌الملل اما بسیار مظلوم و غریب است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی برای تحقق عدالت هزینه‌های زیادی داده است.

 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ویژگی جامعه مهدوی تحقق عدالت است، تصریح کرد: برای تحقق عدالت در ابعاد مختلف باید بسیار هزینه داد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اصل عدالت اشاره کرد و گفت: ما پیشرفت‌هایی زیادی در عرصه‌های علمی، نظامی و سیاسی داشته‌ایم ولی در حوزه عدالت جای کار زیادی وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز تنها قدرتی که در برابر جهان استکبار ایستاده، جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: عدالت علاوه بر ویژگی نظام اسلامی، از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام در تمدن اسلامی است.

 

آیت‌الله رمضانی به ظلم و ستم استکبار و استعمار جهانی اشاره کرد و گفت: امروزه نظام سلطه، کشورها و ملت‌ها را به بردگی مدرن واداشته است.

 

*نمایندگان در حل مشکلات گیلان نقش موثر ایفا کنند

وی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی که می خواهند وارد مجلس شوند ضمن تعهد به نظام و اسلام و اعتقاد به آرمان‌های نظام، باید روحیه جهادی داشته و برای تحقق عدالت هزینه بپردازند.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار کرد: نماینده مجلس باید ضمن داشتن تعهد و تخصص، از استان، کشور و نظام در جهان بین‌الملل دفاع کند.

 

وی افزود: نمایندگان استان می‌توانند در حل مشکلات بخش کشاورزی، گردشگری، بازیافت و جلوگیری از فجایعی مانند سراوان نقش موثری ایفا کنند.

 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ایران اسلامی امروزه به استانداران و فرماندارانی نیاز دارد که به عنوان مدیران جهادی عمل کنند، خاطرنشان کرد: هر یک از نمایندگان و مسئولان به تنهایی یک ظرفیت هستند ولی اگر جمعی تصمیم گرفته و عمل کنند، نتیجه بهتری به دست می‌آید.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: ایران اسلامی در گام دوم انقلاب، نیازمند نیروهای متعهد و متخصص با انگیزه‌های الهی دوران انقلاب است و مدیران باید دوره مدیریت را فرصتی برای خدمت‌گزاری بدانند.

 

وی به حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم ایران در همه برهه‌های انقلاب کم‌ نگذاشتند و هر جا لازم بود حضور داشته و شهید دادند.

 

*تشییع 25 میلیونی سردار سلیمانی نمایش قدرت نظام در عرصه بین‌الملل بود

آیت‌الله رمضانی به شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط محور شرارت اشاره و اضافه کرد: حضور 25 میلیون‌ نفری در تشییع شهید سلیمانی نمایش قدرت نظام در عرصه بین‌الملل بود.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در این تشییع جنازه، عقب نشینی را برای نظام سلطه به دنبال داشت.

 

وی سردار شهید قاسم سلیمانی را فرمانده مبارزه با خشونت معرفی کرد و گفت: ایمان همه وجود حاج قاسم را گرفته بود و به همین دلیل از هیچ کس نمی‌ترسید.

 

آیت‌الله رمضانی به برگزاری نمازجمعه این هفته تهران با حضور مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سیل عظیم جمعیت، عاشقانه، عالمانه و با بصیرت برای شنیدن خطابه‌ راه‌گشای ولی امر مسلمین در مصلی تهران حضور پیدا کردند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت وحدت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: وحدت از تاکیدات مقام معظم رهبری است و حضور ولایت در همه عرصه ها حضور رکنی بوده است.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، اظهار کرد: اتفاق سقوط هواپیما بسیار دردناک بود و بسیاری از نخبگان ما در این سانحه از دست رفتند.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی مسجد مسجد فهما فهما طرح ملی فهما دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت حضرت علی (ع) مصداق جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به فرمایش حضرت علی علیه السلام و تاکید بر مبارزه با هوای نفس ادامه داد: باید با هوای نفس با سلاح ایمان و تقوا جنگید تا به سعادت برسیم.

وی با تاکید بر اینکه ایام قدر را قدر بدانیم به منزلت این شب‌ها اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر با توسل به قرآن و ائمه اطهار برای آمرزش الهی تلاش کنیم.

وی با اظهار اینکه باید توجه به امام زمان همواره در دل‌های ما باشد، تصریح کرد: همچنین در جامعه باید موقوفاتی باشد تا فرهنگ مهدویت ترویج شود.

آیت الله لایینی با بیان اینکه شب قدر قلب تپنده ماه رمضان محسوب می‌شود آن را مهم تلقی کرد و با تسلیت شهادت حضرت علی علیهم السلام ادامه داد: حیات مذهبی نهادها و دستگاه‌ها وظیفه خود را نسبت به فضاسازی معابر خیابان‌ها انجام دهند.

ترویج فرهنگ نهج البلاغه خوانی

نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت روز نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: این کتاب بهترین آموزه‌های حکیمانه و سعادت بخش را در سه بخش خطبه‌ها نامه‌ها و کلمات حکمت آمیز جای داده است و باید در زمینه نهج البلاغه فرهنگ سازی شود و برای این کتاب بزرگ کار کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به تقارن روز طبیعت با سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام افزود: مردم به دلیل احساسات پاکی که به اهل بیت و به ویژه حضرت علی علیه السلام دارند، وظیفه شناس هستند و حرمت این روز را حفظ خواهند کرد.

وی همچنان بر لزوم حفظ طبیعت این نعمت خداوند تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی نعمتی بود که خداوند بعد از ۱۴۰۰ سال به ما عطا کرده است و حکومت حضرت علی علیه السلام نیز مصداق جمهوری اسلامی بوده است و اولین جمهوری اسلامی توسط حضرت علی علیه السلام بنا نهاده شده است.

آیت الله لائینی به عنوان اینکه حکومت پیامبر اکرم صلی الله نیز مصداق بارز جمهوری اسلامی بوده است گفت: برای داشتن جمهوری اسلامی رنج‌های زیادی کشیده و خون‌های زیادی تقدیم شده است و اگر انقلاب نمی‌شد این نظام مقدس را شاهد نبودیم و باید این نظام مقدس را قدر بشناسیم.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی را بشکنند اما به لطف خداوند جمهوری اسلامی پاینده و پایدار خواهد ماند، افزود: نظام سلطه آمریکا و استکبار جهانی رفتنی است.

وی بصیرت هوشیاری استقامت و صبر مردم را برای بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی امری اساسی بیان کرد و گفت: وحدت و انسجام امت و ملت و عملکرد مسئولان زمینه ساز مهم بقای این نظام خواهد بود.

وی از مسئولان دولتمردان خواست تا مسائل و مشکلات مردم را ببینند و نسبت به رفع آن اقدام کنند و مشکلی بر مشکلات آنان اضافه نکنند و شعار جهش تولید با مشارکت مردم را جدی بگیرند و محور عمل قرار دهند.

کد خبر 6064762

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی که کار فرهنگی انجام می‌دهند حمایت شوند
  • آحاد جامعه برای تولید تمام در بخش ها سهیم باشند
  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • فرصت‌های تحقق شعار سال فراهم شود
  • تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است
  • نکونام: مردم‌محوری مهمترین مسئله در نظام اسلامی است
  • حکومت حضرت علی (ع) مصداق جمهوری اسلامی است
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • تحقق شعار سال نیازمند ارائه راهکارهایی برای مردمی‌سازی تولید
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان