Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@06:25:32 GMT

شرور سابقه دار یافت آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۴۴۵

شرور سابقه دار یافت آباد دستگیر شد

رییس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد از دستگیری یک شرورسابقه دار در منطقه یافت آباد خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حمیدرضا موسوی گفت: اواخر هفته گذشته خبری مبنی بر عربده کشی و ایجاد ترس و وحشت اهالی منطقه یافت آباد، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در نهایت تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری این شرور خطرناک وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ماموران با تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی خیلی زود موفق به شناسایی مخفیگاه این شرور سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، ساعت ۱۹ سه شنبه ۱۰ دی ماه در یک عملیات غافلگیرانه ماموران وارد مخفیگاه این شرور شدند.   رییس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد ادامه داد: در بازرسی از خانه این شرور که سوابقی از قبیل: قدرت نمایی، تجاوز و ورود به عنف و ضرب و شتم عمدی وجود دارد، ۵ قبضه سلاح سرد از جمله شمسیر و قمه، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و یک انگشتر که به جای نگین از نوک یک مرمی فشنگ استفاده شده بود، کشف شد.   این مقام انتظامی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی این شرور ادامه داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرور سابقه دار سلاح سرد تجاوز ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد