Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع سلب امتیاز میزبانی تیم‌های باشگاهی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سوی کمیته اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان مطرح شده و بر همین اساس  امروز جلسه‌ای در وزرات ورزش و جوانان با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شد.

فردا ساعت ۱۲ به وقت ایران کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا رای قطعی خود درباره این موضوع را اعلام می‌کند تا مشخص شود، موضوع میزبانی ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به چه صورتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر رای کمیته اجرایی در تایید رای کمیته برگزاری باشد و تیم‌های ایرانی حق میزبانی در بازی‌های لیگ قهرمانان را نداشته باشند، آن وقت به صورت رسمی ایران اعلام می‌کند که حاضر به برگزاری بازی در زمین بی طرف نیست و تیم‌های ایرانی از حضور در این بازی‌های انصراف می‌دهند.

بیشتر بخوانید: بهاروند: برای یک بار هم که شده باید از بازی در کشور ثالث خودداری کنیم

هرچند که  مسئولان ورزشی ایران و فدراسیون فوتبال، اعتراض خود را به رای کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام و نامه‌ای را در همین خصوص تنظیم کرده اند. در این نامه اعتراض ایران به رای کمیته برگزاری مسابقات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است.  

طبق رای کمیته برگزاری مسابقات، باشگاه‌های ایرانی باید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌هایی که در آن‌ها میزبان هستند را در زمین بی طرف و کشور ثالث برگزار کنند  اما در بازی‌هایی که مهمان هستند، باید به همان کشور سفر و در آن جا بازی خود را برگزار کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم

صحبت های پرویز برومند در حاشیه بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای