Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی فربه داعش در موصل دستگیر شد. این مفتی داعش به حدی فربه و چاق بود که برای انتقال او از وانت استفاده کردند. دستکاه امنیتی عراق اعلام کرد این مفتی فربه داعش در منطقه «حی المنصور» شهر موصل بازداشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مفتی فربه داعش که دستور منفجر کردن مرقد یونس پیامبر (ع) و اعدام شماری از مخالفان این گروه تروریستی را صادر کرده بود، در موصل دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش العربیه، مفتی فربه داعش در موصل عراق که روزگاری در عملیات اعدام مخالفان این گروه تروریستی دست داشته و فتوای منفجر کردن مرقد یونس پیامبر (ع) را صادر کرده بود، روز گذشته از سوی نیرو‌های امنیتی عراق دستگیر شد.

بخش اطلاع رسانی دستگاه امنیتی عراق در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد نیرو‌های امنیتی روز پنج شنبه موفق شدند مفتی چاق و فربه داعش را که ملقب به «ابوعبدالباری» بود، بازداشت کنند.

در بیانیه دستگاه امنیتی عراق آمده است: تیم ضربت وابسته به فرماندهی پلیس نینوا طبق اطلاعات بدست آمده و پس از بررسی، جستجو و پیگیری‌های مداوم توانست مسئول امور شرعی و مفتی داعش معروف به «شفاء النعمه» و ملقب به «ابو عبدالباری» را بازداشت کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این مفتی فربه داعش به عنوان خطیب در شماری از مساجد شهر (موصل) فعالیت می‌کرد و به خطبه‌های تحریک آمیزش علیه نیرو‌های امنیتی معروف بود. او افراد را به پیوستن به داعش و بیعت با آن تشویق می‌کرد و تفکرات افراطی را در زمانی که داعش بر موصل مسلط بود، رواج می‌داد.

دستکاه امنیتی عراق اعلام کرد این مفتی فربه داعش در منطقه «حی المنصور» شهر موصل بازداشت شد.

گفتنی است مرقد تاریخی یونس پیامبر (ع) از جایگاهی ویژه در میان مردم موصل برخوردار است. در سال ۲۰۱۴ گروه تروریستی داعش در ادامه تخریب تمامی مساجد دارای ضریح و مرقد، اقدام به منفجر کردن این بنای تاریخی کرد.

گروه تروریستی داعش از ژوئن سال ۲۰۱۴ تا زمان آزادسازی موصل بوسیله نیرو‌های عراقی در ژوئیه ۲۰۱۷ کنترل این شهر را در دست داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟

به گزارش جمهوری اسلامی، هنوز این سوال مهم که چرا داعش از ابتدای تاسیس تاکنون حتی یک تیر به سوی اسرائیل شلیک نکرده و هیچ موضعی علیه رژیم صهیونیستی نگرفته و در 6 ماه و نیم گذشته که این رژیم در غزه مرتکب جنایات جنگی و نسل‌کشی می‌شود حتی یکبار آن را محکوم نکرده، همچنان از مهم‌ترین سوال‌های سیاسی در سطح منطقه خاورمیانه و بین‌المللی است.

این روزنامه سپس نوشته است: جواب اینست که رژیم صهیونیستی از بانیان تاسیس داعش است که با همکاری آمریکا آن را فعال کرده است. یکی از نمونه‌ها اینست که یکی از فرماندهان داعش در لیبی به نام «ابوحفص» پس از دستگیری با کشف شدن اسناد و مدارکی که به همراه داشت معلوم شد یک تبعه اسرائیلی به نام «بنیامین ایفریم» است که در یکی از واحدهای ویژه موساد فعالیت می‌کرد و ماموریت دارد اوضاع لیبی را به نفع رژیم صهیونیستی و آمریکا جهت‌دهی کند. عکس این شخص همراه با سند عضویتش در موساد در رسانه‌ها منتشر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عذرخواهی داعش از اسرائیل به خاطر یک اشتباه اسرائیل خواهان ائتلاف بین المللی علیه داعش شد

دیگر خبرها

  • پایان کار داعش در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد