Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:40:52 GMT

وزیر خارجه کره شمالی برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۶۷۸

وزیر خارجه کره شمالی برکنار شد

خبرگزاری ان کی کره جنوبی از برکناری وزیرخارجه کره شمالی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز،  در گزارش خبرگزاری ان کی سئول به نقل از منابع ناشناس آمده است ری یونگ هو، وزیر خارجه کره شمالی برکنار شده اما نام جانشین وی تا روز پنجشنبه اعلام نخواهد شد. 
وزیراتحاد دو کره در سئول گفته است هرگونه جانشینی وزیر خارجه پیونگ یانگ باید با دقت و محتاطانه مورد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ری متولد ۱۹۵۶ فرزند ری میونگ جی، معاون مدیر سازمان و دپارتمان راهبردی، نهادی در داخل حزب کارگر کره شمالی با مسئولیت نظارت بر انتصاب‌های مدیران در کشور است.  پدرش از دبیران خبرگزاری مرکزی کره شمالی نیز بود.

ری بخوبی انگلیسی را صحبت می‌کند و فارغ‌التحصیل دانشگاه زبان‌های خارجی پیونگ‌یانگ است او سال‌ها پست‌های ارشد کشوری در ارتباط با امور غرب را بعهده داشت.

او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ سفیر کره شمالی در لندن بود و به عنوان معاون وزیر خارجه و نماینده کشورش در مذاکرات شش جانبه خلع سلاح هسته‌ای فعالیت کرده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ فرناندو سانتوس از هدایت بشیکتاش برکنار شد

فرناندو سانتوس تنها سه ماه پس از انتخاب به عنوان سرمربی بشیکتاش، از هدایت این تیم کنار رفت.

طرفداری | عمر دوران حضور فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغالی روی نیمکت بشیکتاش کوتاه بود.

با اعلام باشگاه بشیکتاش، فرناندو سانتوس از هدایت این تیم برکنار شد. گفتنی است سرمربی پرتغالی سه ماه پیش به عنوان سرمربی بشیکتاش منصوب شده بود اما عملکرد نه چندان خوب تیم ترک زیر نظر او، باعث شد سران باشگاه چنین تصمیمی بگیرند. بشیکتاش زیر نظر فرناندو سانتوس در 14 بازی در سوپرلیگ ترکیه، 5 پیروزی، 5 شکست و 4 تساوی را تجربه کرد. همچنین در سه بازی جام حذفی موفق به کسب سه پیروزی شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش داد/ امیرعبداللهیان: موشک‌های ایرانی به دو پایگاهی که صهیونیست‌ها برای عملیات دشمن در دمشق مورد استفاده قرار داده بودند، ضربه اساسی وارد کردند
  • گزارش امیرعبداللهیان از رایزنی با برخی از وزرای خارجه کشورها
  • وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود
  • رسمی؛ فرناندو سانتوس از هدایت بشیکتاش برکنار شد
  • وزیر خارجه آمریکا به جلسه تیم امنیت ملی درباره غرب آسیا می‌پیوندد
  • آغاز شمارش معکوس برای حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل/ لغو همه فعالیت های آموزشی در سراسر اسرائیل
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه هلند با امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی لاوروف و امیرعبداللهیان