Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با بسیج بخشی از نیروها و امکانات و با بهره‌گیری از یک فروند بالگرد مجموعه هواناجا به سیل‌زدگان مناطق صعب‌العبور جنوب و شرق استان امدادرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: به دنبال وقوع سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در برخی از مناطق جنوب و شرق استان در ابتدا تیم‌های انتظامی و راهور برای کمک به بازگشایی معابر به این مناطق اعزام شدند و در ادامه با توجه به نیازهای موجود، مسئولانی از مجموعه انتظامی استان و جمعی از کارکنان با همکاری اداره غله، برخی اقلام مصرفی شامل چندین تن آرد و برنج را تهیه و راهی این مناطق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در ادامه نیز با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن مسیر برخی مناطق گرفتار شده در سیل با بهره‌گیری از یک فروند بالگرد مجموعه هواناجا و ضمن بارگیری برخی اقلام غذایی هلال احمر به یاری اهالی این مناطق شتافتیم که در این رابطه مسئولان این شهرستان‌ها نیز همراهی خوبی با پلیس داشتند.

ناظری تصریح کرد: در این طرح با همکاری کارکنان خدوم مجموعه هلال‌احمر و مسئولان محلی اقلام کمکی و بسته‌های غذایی از طریق بالگرد به مناطقی که امکان تردد زمینی فراهم نبود منتقل و بین اهالی توزیع شدند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: کارکنان و کادر پزشکی معاونت بهداری فرماندهی انتظامی نیز در مجموع بیش از 60 هزار قلم از انواع داروهای مورد نیاز را بین اهالی مناطق سیل‌زده تقسیم کردند و در کنار آن از فرصت ایجاد شده برای ارائه برخی خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های این مناطق استفاده و علاوه بر تجویز دارو، افراد نیازمند را به واحدهای درمانی معرفی کردند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان پلیس فرمانده انتظامی بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: امروز بالگرد اورژانس هوایی سنندج برای انتقال مادری ۳۳ ساله با علایم زایمان در مرکز بهداشت بخش حسین آباد در محور سنندج_ سقز به پرواز در آمد.

وی گفت: این مادر باردار، پس از انجام اقدامات حمایتی جهت ادامه درمان به مرکز درمانی بعثت سنندج منتقل شد.

 این ششمین ماموریت اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال جاری و پانصد و سی و دومین ماموریت از ابتدا بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سامانه بارشی در کدام مناطق فعال است؟
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد