Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:26:34 GMT

آغاز شمارش معکوس برای ملی شو ۳

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۷۹۵

آغاز شمارش معکوس برای ملی شو ۳

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، رویدادی که بانک ملی ایران به عنوان اصلی ترین و بزرگترین بانک کشور از دو سال پیش آن را در برنامه‌های سالانه ی خود قرار داده و اکنون در آستانه سومین دوره این رویداد می‌باشد.

حساب ملی سکه ، توریست کارت ، دستگاه VTM، دستگاه CRS ، رمز یکبار مصرف ملی کارت، ملی فاند ، ملی بازار، بانک آفیسر، BTM ، سکوک ، ویدئو بام و روبات آلفا بخشی از محصولات و خدمات معرفی شده در دوره‌های قبل ملی شو می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات و محصولاتی که برخی بعد از ملی شو به مرحله بهره برداری رسیده و مشتریان از آن استفاده می‌کنند و برخی بنا به گفته مدیران بانک ملی صرفاً ورودی به عرصه‌های جدید فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین دنیا به عنوان یک الگو برای نظام بانکی بوده است.

بررسی‌ها بر روی رویه‌ی بانک ملی ایران در این رویداد نشان از این دارد که بانک‌ملی ایران تلاش می‌کند به عنوان پیشران نظام بانکی و با تکیه بر اعتبار و توان بالای این بانک با پذیرش ریسک ورود به عرصه‌های جدید فناوری‌های های روز دنیا از جمله هوش مصنوعی و ربات‌ها و … تجسمی از آینده بانکداری را به تصویر کشیده و خط شکن ورود به این عرصه‌ها باشد و راه را برای ورود سایر بانک‌ها هموار نماید.

معرفی رمز دوم یکبار مصرف در اولین ملی شوی بانک در سال ۹۶ شاهدی بر این مدعاست.

محصولی که در سال ۹۸ به الزامی برای کل نظام بانکی تبدیل شد.

در حال حاضر رویداد " ملی شو " به سومین دوره خود نزدیک می‌شود و چشمان تیزبین و کنجکاو خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتظار اطلاع و آگاهی یافتن از آخرین محصولات ارائه شده در این دوره همچنان لحظه شماری می‌کنند.

آنچه تاکنون عنوان شده این است که محصولات امسال نشانی از "یک تحول ملی " در کشور است و همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا کام کاربران ایرانی را با نوع جدیدی از خدمات پرداخت شیرین خواهد نمود.

قطعاً رسانه‌ها و نظام بانکی منتظر اند تا ببیند رویداد سوم این بانک بر محوریت چه محصولات و تکنولوژی‌هایی خواهد بود و در سبد محصولات سال جاری ملی شو کدام محصولات مصرفی بیشتر مدنظر خواهد بود؟ آیا صرفاً حوزه‌ی جدیدی از تکنولوژی‌ها و ابزارهایی که آینده‌ی نظام بانکی به آن سمت می‌رود هدف قرار خواهد گرفت یا باید چشم انتظار تحولاتی بزرگ‌تر و ژرف‌تر باشیم

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4828107

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک ملی بانک ملی ایران رونمایی گروه خودروسازی سایپا نظام مهندسی همراه اول گردشگری ایران کیش هواوی صنعت خودروسازی سیل سیستان و بلوچستان آژانس های مسافرتی ساعت هوشمند مسکن رژیم غذایی حوزه علمیه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری