Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@17:47:50 GMT

تداوم بارش باران و برف در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۸۱۸

صراط:

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور تا روزهای پایانی هفته جاری خبرداد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز (۲۸ دی ماه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش باران و در مناطقی از شمال شرق بارش پراکنده برف و باران رخ می دهد.

وی در ادامه گفت: فردا (۲۹ دی ماه) بارش به‌جز در جنوب شرق، در سایر استانهای کشور ادامه می‌یابد. دوشنبه (۳۰ دی ماه) در شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش پراکنده برف و باران و در سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران رخ می دهد و سامانه بارشی از اواخر وقت این روز از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر دوشنبه (۳۰ دی ماه) سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور و بارش پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز می‌شود. سه شنبه (اول بهمن ماه) فعالیت بارشی این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز غربی، غرب دریای خزر و برخی نقاط مرکز کشور خواهد بود.

ضیاییان در پایان گفت: چهارشنبه (۲ بهمن ماه) با تشدید فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و غرب کشور، گستره آن نیمه غربی و قسمتهایی از جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز دامنه بارش‌ها مناطقی در غرب، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد. فردا بارش‌ها در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، اما در سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان ادامه خواهد داشت.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • تداوم بارش‌ها در غرب و شرق کشور
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان