Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:05:07 GMT

اولین جداشده احتمالی بارسا با ورود ستین

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۸۴۳

اولین جداشده احتمالی بارسا با ورود ستین

ایوان راکیتیچ با جدایی ارنستو والورده احتمالا همین زمستان از بارسا جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسپورت، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکره برای معاوضه بازیکن هستند. یوونتوس از تابستان خواهان جذب ایوان راکیتیچ است و برای این انتقال حاضر است فدریکو برناردسکی را به بارسا واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر انتقال راکیتیچ به یوونتوس در تابستان منتفی شد، تنها به دلیل اصرارهای ارنستو والورده بود. سرمربی اخراجی بارسا بزرگترین حامی راکیتیچ محسوب می شد و هر چند در شروع فصل به ستاره کروات میدان نداد ولی در دو ماه گذشته راکیتیچ توانسته بود بار دیگر اعتماد والورده را به دست بیاورد.

 

 

 

 

یوونتوس به دنبال تقویت خط میانی خود است و مائوریتزیو ساری سرمربی این باشگاه بیش از هر بازیکنی روی راکیتیچ نظر مثبت دارد. ستاره کروات نیز بی میل به پذیرفتن پیشنهاد یووه نیست و حتی با این باشگاه به توافق اولیه نیز رسیده است. در حال حاضر تنها مشکل برای جدایی راکیتیچ، باشگاه بارسلونا است که فعلا پاسخ نهایی خود را نداده است. گویا دو باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده اند و هنوز یک‌سری جزئیات حل نشده باقی مانده است.

 

یوونتوس با وجود شش سال اختلاف سنی دو بازیکن حاضر است مبلغی اضافه نیز به بارسلونا پرداخت کند. برناردسکی در 19 بازی گذشته یوونتوس در سری آ تنها در 9 بازی از ابتدا حضور داشته و جایگاه محکمی در ایده های ساری ندارد. از سوی دیگر کیکه ستین سرمربی تازه بارسا نیز روی ریکی پویج بازیکن جوان و آینده دار تیمش حساب زیادی باز کرده و قصد دارد به او در میانه میدان بیش از گذشته میدان دهد و این احتمالا باز هم منجر به نیمکت نشینی راکیتیچ خواهد شد.

 

فدریکو برناردسکی بارسلونا کیکه ستین ایوان راکیتیچ یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدریکو برناردسکی بارسلونا کیکه ستین ایوان راکیتیچ یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب با زدن گل های سوم و چهارم پی اس جی به بارسا نقش مهمی در صعود تیم پاریسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد. 

او که در شکست بازی رفت نقش خنثی در زمین داشت و بسیار نیز مورد انتقاد قرار گرفت، جبران مافات کرد. کیلیان بعد از جشن گرفتن در زمین و رختکن، به عنوان کاپیتان تیم به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سواللات خبرنگاران باشد. او تاکید کرد که رویایش فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی است و به تیم شهرش افتحار می کند. 

امباپه هنگام برگشت با ژاوی روبه‌رو شد. او به سمت مربی بارسا رفت و این دو ابتدا دست دادند و سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند اما ال‌چیرینگیتو از تیتر برخورد سرد ژاوی و امباپه برای توصیف این صحنه استفاده کرده است.

خبرنگار این برنامه گفت که برخورد سرد بیشتر از سوی امباپه بود و او خیلی بی تفاوت با مربی کاتالان برخورد کرد. ستاره ای که فصل بعد برای رئال توپ خواهد زد و بارها باید منتظر رویارویی او با بارسلونا باشیم اما دیگر ژاوی روی نیمکت این تیم نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • تراکتور در انتظار معارفه پنجاهمین سرمربی