Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:25:47 GMT

۱۰ دقیقه در روز برای آموزش زبان دوم کافیست!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۳۸۶۳

۱۰ دقیقه در روز برای آموزش زبان دوم کافیست!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دوستی تعریف می‌کرد، چندی پیش در منطقه زیبای جلفای اصفهان، در پاسخ به توریست چینی در مورد یافتن آدرس عاجز مانده بود، با این که علاقه‌ی زیادی به یادگیری زبان چینی و مطالعه فرهنگ و تاریخ کهن این کشور داشته است، اما حتی چند کلمه‌ی ساده هم از این زبان بلد نبوده است. بعد از آن روز با وجود سرزنش زیاد تصمیم به یادگیری زبان چینی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توضیح داد که او کارمند بوده است و روزانه ۸ ساعت با کامپیوتر سر و کار داشته است، اما تنها روزی ۱۰ دقیقه از طریق یک وب سایت فوق العاده استاندارد به یادگیری زبان چینی پرداخته و در طی ۶ ماه به زبان چینی مسلط شده است و اکنون نه تنها قادر به کمک در پیدا کردن آدرس، بلکه مسلط به صحبت کردن در مورد تاریخ کهن چینی می‌باشد. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید و یا مطمئن نیستید که به یادگیری زبان مورد علاقه تان بپردازید، با ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا وب سایت فوق العاده یادگیری زبان خارجی را به شما معرفی کنیم.

محدودیت زبانی، دنیای شما را محدود می‌کند

هیچ گاه از نام و آوازه یک زبان نترسید. بسیار شنیده ایم که مثلاً یادگیری زبان چینی بسیار سخت است و شاید به همین دلیل هرگز به یادگیری آن فکر نکرده باشیم. اما کافی است اقدام به یادگیری نمائیم، خواهیم دید که هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که غیر ممکن باشد. هر زبانی جنبه‌های پیچیده ای دارد اما موارد آسان نیز وجود دارد. اگر بدانید که چگونه حروف و کاراکتر های هر زبانی را به درستی در جای خود به کار ببرید پس از مدتی خواهید دید که یادگیری هر زبانی بسیار راحت خواهد بود.

فراگیری زبانی غیر از زبان مادری مزایای زیادی دارد، به گفته بسیاری از محققان یادگیری یک زبان جدید مغز شما را در برابر کهولت سن محافظت می‌کند و امکان ابتلاء به بیماری‌های آلزایمر را تا چهار پنج سال به تعویق می‌اندازد. همیشه یادگیری به ارزش‌های افراد اضافه می‌کند، مثلاً تصور کنید شما به یک کشور اروپایی سفر می‌کنید آیا بلد بودن زبان آن کشور باعث راحتی بیشتر شما نخواهد شد؟ یا تصور کنید در حال سرچ کردن مقاله‌ای هستید و نسخه‌ی فارسی آن مقاله را پیدا نمی‌کنید، آیا زبان دوم نمی‌تواند به شما کمک کند؟

به قطع زبان دوم در بسیاری از کارها و مطالعات و همچنین در سلامتی شما تأثیر به سزایی خواهد داشت، اما جالب است بدانید که زبان‌ها را نمی‌توان درس داد، آن‌ها را فقط می‌توان آموخت. داشتن کسی یا چیزی که در این فرآیند به شما کمک کند، منفعت بزرگی است. در این مسیر سعی کنید یک راهنما پیدا کنید نه یک معلم. به یاد داشته باشید که در فرآیند آموزش زبان، یادگیری عمیق با تمرین و تکرار مداوم اتفاق می‌افتد. قطعاً توانایی صحبت به دو زبان، مورد بسیار خوبی در رزومه کاری شما خواهد بود. پس از همین امروز شروع کنید و زمان را از دست ندهید.

با سایت من و زبان از همیشه راحت تر زبان خارجی یاد بگیریم

مسلماً بسیاری از شما طرفدار پروپا قرص فراگیری یک زبان دوم به جز فارسی باشید، اما سردرگم هستید و نمی‌دانید که از کجا شروع کنید؟ به کدام مؤسسه زبان اعتماد کنید و هزینه و وقت خود را صرف آن کنید؟ این نگرانی‌ها طبیعی است. شاید اطراف تان افراد زیادی را دیده باشید که با وجود رفتن به کلاس‌های آموزشی مختلف و گران قیمت، هنوز هم نمی‌توانند در یک مکالمه‌ی ساده زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … شرکت کنند. این می‌تواند عاملی باشد که امیدتان را از دست بدهید و با خود بگویید که شما هم نمی‌توانید دراین را موفق شوید. اما تیم متخصص من و زبان با طراحی هوشمندانه یک وب سایت آموزش زبان، این شرایط را برای شما فراهم کردند تا بتوانید به صورت آنلاین به یادگیری یکی از زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکیه‌ای، چینی و… بپردازید.

وب سایت من و زبان با طراحی خاص خود به تقویت مهارت‌های چندگانه، تقویت حافظه و افزایش اطلاعات شما در یکی از زبان‌هایی که گفته شد، کمک می‌کند. شما می‌توانید در هر جا و در هر زمان با ورود به پنل کاربری خود به یادگیری و تمرین زبان مورد علاقه خود مشغول شوید. بخاطر داشته باشید که مهم‌ترین بخش هر آموزش، تمرین و تکرار است. این وب سایت با به کارگیری متخصصین زبان‌های خارجی و با استفاده از متدهای روز دنیا به آموزش از صفر تا صد زبان‌های مذکور می‌پردازد.

یکی از مزایای بالقوه ی وب سایت من و زبان این است که با تمرین و تکرار زیاد شما را در یادگیری زبان مورد علاقه تان یاری می‌کند. خوشبختانه محیط و روند یادگیری زبان در این وب سایت به گونه‌ای است که شما می‌توانید هر مدت زمانی که می‌خواهید را به تمرین و تکرار مطالبی که آموختید، اختصاص دهید. در هر زمان از شبانه روز، ما با شما هستیم، نگران نباشید!

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4828340

منبع: مهر

کلیدواژه: یادگیری زبان زبان چینی آموزش زبان خارجی گروه خودروسازی سایپا همراه اول نظام مهندسی سیل سیستان و بلوچستان گردشگری ایران کیش هواوی صنعت خودروسازی آژانس های مسافرتی مقاله ISI ساعت هوشمند بانک ملی مسکن رژیم غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم

حضرت آیت الله خامنه‌ای در یکی از جلسات خود با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) فرمودند: یادگیری قرآن مراتبی دارد و تنها منحصر به توانایی خواندن آن نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟