Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ،علی دشتی با بیان اینکه ایمن سازی محورها در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و تسهیل در عبور ومرور از وظایف و ماموریت های مهم راهداری شهرستان اردبیل است گفت:از ابتدای سالجاری 800 متراز راههای روستایی سردابه- قوتورسویی و محور سردابه به حمل آباد توسط راهداران روکش آسفالت و اصلاح رانش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه درمدت یاد شده 7کیلومتر از راههای روستایی گندیشمین- شیخ احمد ، اردبیل -سردابه وقیه چمن با تلاش شبانه روزی راهداران این شهرستان شانه سازی ،تعریض پیچ وریزش برداری انجام شده است افزود: در جهت تحقق شعار زمستان بیداری در اردبیل راهدارخانه آلوارس در محور سرعین-پیچ اسکی با 180 متر مربع اشیانه نمک در حال احداث و اماده سازی برای گردشگران زمستانی است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در مدت یاد شده تعریض تکمیل و آسفالت رمپ های ورودی و خروجی فرودگاه اردبیل را یاد آور شد و اظهار کرد: از محل اعتبارات حادثه خیز 2 هزار و500 متر از راه روستاهای ساری درق و دولت سرا توسط راهداران زحمتکش بهسازی و شن ریزی شده است.
دشتی احداث 4 کیلومتر راه روستایی در محور کریق -حور و بهسازی و اسفالت 8 کیلومتر از راه روستایی شبلی- کوهساره را درقالب طرح ابرار از مهمترین پروژه های در دست اقدام راهداران این شهرستان برشمرد واظهار امیدواری کرد:با بهره برداری از این راهها میتوان شاهد تسهیل در عبور و مرور روستاییان و رونق داد و ستد آنها شد.
وی طی بارش های اخیر از 3 هزار و 350 کیلومتربرفروبی در راههای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اردبیل به تعداد 250 روستا خبرداد و تصریح کرد: راه این روستاها با استفاده از 600 تن نمک پاشی بازگشایی شده و هم اکنون اکیپ های راهداری بصورت شبانه روزی در راهدارخانه های بودالالو، سرعین ،آلوارس و بخش مرکزی جهت خدمات رسانی به مردم و مسافران مستقر هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل جهت نمک پاشی در محورها به ذخیره سازی 2 هزار تن نمک و هزار و 500 تن ماسه اشاره کرد و گفت:300 تن آسفالت سرد نیزبرای انجام لکه گیری در فصل زمستان تهیه شده است.
دشتی ترمیم وبازسازی افتادگی ورودی و خروجی پل الماس ،تعریض پل در جاده گندیشمین ،شناسایی اطلاعات بیش از هزار پل وابنیه فنیف تعمیر و نصب بشکه حاوی نمک و ماسه در نقاط حادثه خیز و یخبندان و پاکسازی 180 کیلومتر از حاشیه جاده ها از نخاله ساختمانی را اقدامات مهم راهداری شهرستان اردبیل در 9 ماهه گذشته عنوان کرد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است ، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات  بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  جعفر صادقی پور اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال ، تعمیر و نصب شد .

وی ادامه داد: نصب  یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲  در محور های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود