Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران​ در این نشست اظهار داشت: راههای ارتباطی استانهای شمالی کشور به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از راههای بسیار پر تراکم محسوب می شوند. همچنین فاصله کم مراکز جمعیتی در این استانها و تراکم شهرها نیز بر اهمیت راههای درون استانی افزوده ، لذا با این همه این موارد نیاز به توجه ویژه به این راهها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تبعات ناشی از تصادفات و تلفات جاده ای را در جامعه بسیار فاجعه انگیز برشمرد و تصریح کرد : باید با بررسی همه جانبه و دسترسی به اطلاعات درست از شرایط موجود در جهت ضریب افزایش ایمنی محورها گام برداریم. سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راه کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای تمامی مسئولین ذیربط در خصوص کاهش تصادفات جاده ای در استان مازندران خاطر نشان کرد : با رعایت قوانین و مقررات می توان نقش ارزنده ای در جهت کاهش سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی داشت. وی در خصوص آموزش و برنامه های زیر بنایی بمنظور ارتقای سطح فرهنگ ترافیک کشور عنوان نمود: باید تمامی متولیان این امر مهم نسبت به اجرایی نمودن فعالیتهای آموزش برای بالا بردن سطح کیفی رانندگی در کشور اهتمام ویژه ای داشته باشد.  فرهاد صالحیان مدیر کل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طی سخنانی عنوان نمود : می توان با به کار گیری تمهیدات مهندسی کنترل و نظارت _ تبلیغات کافی _ اطلاع رسانی عمومی _ آموزش فراگیر _ راهنمایی و ارشاد و بعضا تادیب خاطیان گامی به سوی ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم. وی براستانداردسازی راههای کشور تاکیدوعنوان نمود: علاوه براستانداردسازی راهها،بایدبه مقوله استانداردسازی خودروهاونظارت برمراکزمعاینه فنی آنان نیزنگاه ویژه شود.   عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز در این جلسه از اقدامات گسترده ایمن سازی در سطح محورهای استان خبر داد و اظهار داشت : با تمام توان در جهت افزایش ارتقاء ایمنی جاده های مازندران تلاش می شود ، چرا که سر لوحه کاری ما حفظ ، نگهداری و ایمن سازی جاده هاست. وی ضمن اشاره به اقدامات آشکار سازی نقاط حادثه خیز در محورهای استان عنوان نمود : این اداره کل اقدامات وسیعی را در خصوص آشکار سازی نقاط پر حادثه بصورت زودبازه در قالب نصب علائم و تابلوهای فسفری ، نصب جداکننده های میانی و .. در سالجاری به اجرا درآورد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای