Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص همایش هوای پاک اظهار داشت: این همایش در جهت بالا بردن فرهنگ زیست محیطی برگزار شد که مسئولان زیادی در آن شرکت کردند و صحبت‌ها و راهکار‌های خوبی مطرح شد. مهم این است صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، جنبه عملی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی افزود: امروز باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هر ایرانی یک سفیر محیط زیست است. کلانتری به نکته خوبی اشاره کرد و گفت این سرزمین متعلق به این نسل و نسل بعدی نیست، بلکه متعلق به تمام نسل‌ها و عصر‌ها است و همه ما باید در توسعه این فرهنگ کوشا باشیم. ورزشکاران به عنوان افراد شناخته شده می‌توانند نقش پررنگی در توسعه این فرهنگ داشته باشند.

بیشتر بخوانید: احمدی: باید با ورزش به محیط زیست کمک کنیم/ تصمیم AFC یک شیطنت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: قرار شد در نخستین گام عملیاتی، با همکاری مسئولان و ورزشکاران به مناسبت روز درخت کاری ۵۰۰ هزار درخت در تهران بکاریم تا یک گام عملی برای رسیدن به هدفمان برداریم.  

او درباره انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: در هفته جاری نشستی در وزارت ورزش برگزار خواهد شد و پس از این نشست، تکلیف انتخابات هیئت فوتبال تهران مشخص خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامعباس ترکی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد که وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود، متن نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یک ساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرمهای پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند. در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.»

کد خبر 739276

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • مردان آهنین و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون