Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مشکلات مربوط به گذرنامه آنتونی استوکس برطرف شد تا مهاجم ایرلندی مدنظر یحیی گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس عصر فردا وارد امارات شود.

این بازیکن که سابقه حضور در تراکتور تبریز را دارد قرار بود هفته گذشته به امارات رفته و سپس به تهران بیاید تا خود را برای تمرینات پرسپولیس آماده کند اما اتمام تاریخ گذرنامه‌اش سبب شد تا این بازیکن عصر یکشنبه به دبی برود و با نمایندگان باشگاه پرسپولیس مذاکره نهایی را برای عقد قرارداد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد استوکس شش ماهه است که در صورت توافق طرفین برای یک فصل دیگر نیز تمدید می شود.

کد خبر 4828775 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: آنتونی استوکس باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک والیبال فرهاد مجیدی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم

ایسنا/خراسان رضوی معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی بابت عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم و مسافران می‌توانند به راحتی بلیت خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

رضا صحراگرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری مشهد اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی کمبودی در عرضه بلیت نداشته‌ایم. از ۲۰ اسفند پیش فروش بلیت را به صورت اینترنتی آغاز کردیم. لیست‌های فروش بلیت در برخی مسیرها زود تکمیل می‌شود که به محض تکمیل ظرفیت، مجددا ناوگان فوق‌العاده اضافه می‌کنیم تا فروش بلیت انجام شود.

وی افزود: در سطح شهر مشهد نیز دفاتر خدمات مسافرتی اقدام به فروش بلیت اینترنتی برای مسافران و زائران می‌کنند. نظارت کامل نیز بر مراکز و دفاتر فروش بلیت‌ها وجود دارد که تا کنون مشکلی در این زمینه‌ نداشته‌ایم. در حال حاضر نیز برخی از لیست‌ ناوگان به صورت اینترنتی فروش نمی‌رود و همکاران متصدی در پایانه مسافربری صدا می‌زنند تا اتوبوس با ظرفیت کامل به سمت مقصد حرکت کند.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اضافه کرد: ناوگان فعال را پیش از آغاز طرح نوروزی برای ناوگان فوق‌العاده شناسایی کردیم و مکاتباتی با مراکز تولیدی و آموزشی از طریق استانداری و فرمانداری انجام دادیم تا به محض اینکه کمبودی در ناوگان حمل و نقل عمومی پایانه‌ها احساس شد، بتوانیم بلافاصله از ناوگانی که قابلیت تردد در جاده را دارند استفاده کنیم.

صحراگرد یادآور شد: همچنین شرکت جوان‌سیر، ناوگان رزرو در نظر گرفته است تا در صورت کمبود احتمالی در ناوگان، بتوانیم ناوگان رزرو شده را در پایانه تزریق کنیم.

وی در خصوص مجوز آژانس‌های فروش بلیت تصریح کرد: وقتی بلیت قابلیت تهیه به صورت اینترنتی دارد، مسافر می‌تواند حتی با مراجعه به یک کافی‌نت بلیت خود را تهیه کند، اما آژانس‌ها، اگر بلیتی که صادر می‌کنند با برگه داخل بلیت مغایرت داشته باشد، تخلف کرده‌اند. دفاتری که از اداره‌کل راهداری خراسان رضوی مجوز گرفته‌اند، به تخلفات‌شان رسیدگی کرده و با آنان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • مهدی قائدی؛ درخشش در امارات و حواشی زندگی شخصی | لژیونر پلاس
  • کمبودی در عرضه بلیت ناوگان اتوبوسی نداریم
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد