Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی‌فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه دمشق در حرم حضرت زینب (س)، با اشاره به اهمیت تقوا در دین اظهار داشت: تقوا قانون کلی و جامع است که بنده به وسیله آن به تقرب الهی می‌رسد.
وی با بیان این‌که همه ادیان الهی به نص آیه قرآن بر داشتن تقوا سفارش کرده‌اند، افزود: لفظ تقوا در قرآن 45 بار و مشتقات آن 100 مرتبه، استفاده شده که نشانگر اهمیت بالای آن است و زندگی انسان را به مرتبه مقام الهی می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله طباطبایی با اشاره به مراتب سه‌گانه تقوا، گفت: مرتبه اول، تقوای عام است که همان انجام واجبات و ترک محرمات است.
وی افزود: مرتبه دوم تقوای خاص است که همان انجام واجبات و مستحبات و ترک محرمات و شهبات و مرتبه سوم تقوای خواص است که انجام واجبات و مستحبات، ترک محرّمات و شهبات و خشیت و ترس از خدا در همه احوال و رسیدن به مرحله فناء در صفات خدای متعال است.
نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در خطبه دوم نماز جمعه، با اشاره به حوادث اخیر منطقه، آن را مقدمه تحول تاریخی دانست.


آیت‌الله طباطبایی گفت: جنگ بین حق و باطل در هر زمان و مکانی استمرار دارد؛ فقط شخصیت‌ها و فضای آن تغییر می‌کند و باید اطمینان داشت که پیروزی نهایی قطعاً با حق خواهد بود.
وی تاکید کرد: امروز باطل و امپراطوری شر در دوران ما آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دنباله‌روهای آنها هستند که از ارتکاب هیچ جنایتی برای به فساد کشیدن منطقه ابایی ندارند.
آیت‌الله طباطبایی خاطر نشان کرد: داعش تروریست را آنها درست کردند که اهداف شوم و شیطانی خود را محقق کنند اما همه این نقشه‌ها توسط حاج قاسم سلیمانی، آن مرد شجاع، با اخلاص و با ایمان و فرمانده دلاور نابود و پروژه داعش برای عبرت به موزه تاریخ فرستاده شد.
آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: آمریکایی‌ها نتوانستند نابودی داعش را تحمل کنند و ترسیدند حاج قاسم در مرحله دوم رژیم صهیونیستی را نابود کند که این دفعه آمریکایی‌ها مستقیما وارد عمل شدند و ایشان و همرزمانش را به شهادت رساندند.


نماینده ولی‌فقیه در سوریه با اشاره به حماقت ترامپ در ارتکاب این جنایت، تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث ایجاد فضای جدیدی در منطقه شد که در نهایت آمریکایی‌ها از اینجا اخراج شوند و خون این شهدا آغاز نابودی امپراطوری شر آمریکایی‌ها در منطقه و جهان خواهد شد.
وی ادامه داد: این تظاهرات ضد آمریکایی که نه‌تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان انجام شد، آغاز افول آمریکا را نوید می‌دهد و به برکت خون شهدای مقاومت، امپراطوری آمریکا نابود خواهد شد.
آیت‌الله طباطبایی در فراز پایانی سخنانش هشدار داد: برای آمریکایی‌ها مکان امنی در منطقه وجود نخواهد داشت و قبل از آنکه اتفاقات دیگری برای آنها واقع شود، باید از اینجا فرار کنند.
وی تصریح کرد: آنها یک تریلیون دلار برای باقی ماندن در این منطقه صرف کردند ولی برای فرار از اینجا بیش از آن باید خرج کنند؛ چرا که همه ملت‌های منطقه، مراجع و علما خواهان خروج آمریکا از منطقه هستند.
 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آیت الله طباطبایی داعش حاج قاسم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک