Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر پیوستن سنتر دو رگه تیم ملی ایران به لیگ بسکتبال آرژانتین، در سایت فدراسیون جهانی نیز بازتاب داشت.

به گزارش ایسنا، آرون گرامی‌پور سنتر دو رگه (ایرانی - انگلیسی) تیم ملی بسکتبال ایران برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود، قراردادی را با تیم سن لورنزوی آرژانتین بسته است که این انتقال در سایت فدراسیون جهانی (FIBA) نیز بازتاب داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون جهانی در گزارش خود نوشت، تیم سن لورنزو همیشه به عنوان تیم برترین‌ها شناخته می‌شود که امسال نیز بعد از یک نیم فصل خوب،‌ پس از چهار برد متوالی سرانجام نخستین باخت خود را تجربه کرد تا مسئولان این باشگاه تصمیمات سریعی را برای جلوگیری از ادامه نتایج ضعیف بگیرند.

به این ترتیب تیم لورنزو، در کنار "رامونت کلمنت" ۳۴ ساله آمریکایی، آرون گرامی‌پور سنتر ایرانی را نیز به اختیار خود درآورد تا روند بهتری را در ادامه مسابقات داشته باشد. این سنتر ایرانی تصمیم دارد اکنون سازگاری خود را با بسکتبال آرژانتین نیز نشان دهد. 

گرامی‌پور ۲۷ ساله و ۲۱۳ سانتی‌متری، در جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین برای تیم ملی ایران بازی کرد که به طور متوسط، آمار ۱۰.۴ را در بحث کسب امتیاز،‌ ۶ ریباند و ۶۹.۷ دقت شوت را از خود بر جای گذاشت. او سابقه بازی در اسپانیا، مکزیک و کرواسی را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرون گرامی پور بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی توانست دو گل در وقت‌های تلف شده مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که قبل از آن در طول مسابقه و به‌ویژه نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، اما عملکرد مطمئن خط دفاعی این تیم و نمایشی که فریبرز گرامی را داشت، اجازه نداد تا دروازه پیام پارسا باز شود.

این مدافع که در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب اضافه شد، در تقابل با آلومینیوم بارها در نبردهای هوایی موفق بود و در بازی‌سازی از عقب زمین موثر کار کرد و موقعیت منجر به گل اول تیمش هم روی پاس بلند او شکل گرفت تا عملکردش به چشم بیاید.

گرامی که در هوادار تهران روزهای خوبی را سپری کرده بود، در شرایطی به ذوب‌آهن اضافه شد که این تیم با مشکل جدی در خط دفاعی به دلیل مصدومیت نادر محمدی و آرش قادری مواجه بود، ولی حضورش کاری کرد تا سبزپوشان در این پست مشکل جدی پیدا نکنند.

ذوب‌آهن در شرایطی توانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد که حدود 12 ماه در این استادیوم به برتری دست پیدا نکرده بود، اما توانست به این روند پایان بدهد و در فاز دفاعی هم مطمئن ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • ادامه بازتاب تنبیه رژیم صهیونیستی
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد