Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شهرخودرو گفت: به‌خاطر اقتدار و عزت ایران انصراف داده‌ایم، زیرا اقتدار و عزت ایران از مسابقه فوتبال مهم‌تر است.

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد حمیداوی  در خصوص انصراف تیم شهر خودرو از بازی‌های آسیایی اظهار کرد: تیم‌های فوتبال سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهرخودروی ایران به دلیل بیانیه ظالمانه و جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی در زمین بی طرف، از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: به‌خاطر اقتدار و عزت ایران این امر صورت گرفت، زیرا اقتدار و عزت ایران از مسابقه فوتبال مهم‌تر است. مالک شهر خودرو افزود: این حق هواداران است تا این بازی‌ها در کشور ایران برگزار شود و این تیم در ایران میزبان رقبایش باشد، زیرا اگر قبول کنیم بازی در کشور ثالث برگزار شود، این امر به بازی‌های ملی و کلیه ورزش‌ها کشیده می‌شود که موجب کاهش کیفیت ورزش ایران خواهد شد. حمیداوی گفت: لذا تیم شهر خودرو به دلیل بیانیه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی در زمین بی طرف، از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده است. گفتنی است، فدراسیون فوتبال ایران هم با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را به این اقدام نشان داد و انصراف این ۴ تیم ایرانی را اعلام کرد. منبع: مهر 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا فرهاد حمیداوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

به نقل از ایرنا کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897861

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم