Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حذف احسان‌پور و امامی از تورنمنت کشتی آزاد ایتالیا، تیم ۴ نفره ایران با کسب ۲ مدال طلا به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در شهر رم ایتالیا برگزار شد که نمایندگان ایران در این مسابقات توسط محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به ۲ مدال طلا دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج کشتی گیران ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم بهنام احسان پور در دور نخست مقابل گور اوگانسیان دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۴ پیروز شد وی در دور بعد در مصاب با واسیلی شوپتار دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، احسان پور حذف شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۵ از سد جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا گذشت. وی در دور دوم مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه ۷ بر یک مغلوب شد و با توجه به مغلوب شدن این حریف ترک در دورهای بعد، امامی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در دیدار پایانی مقابل بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان