Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@08:56:40 GMT

گوشت پایین آمد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۴۳۶۶

قیمت هرکیلوکرم گوشت لاشه گوسفندی گرم (نر) با حدود ۷ هزار تومان کاهش به ۷۸ هزار تومان در تهران تقلیل یافت، هر چند نرخ این محصول در برخی از نقاط بیشتر است.

قیمت گوشت گرم گوسفندی در مقایسه با هفته های گذشته کمی کاهش یافته به طوری که هر کیلوگرم لاشه گوسفندی (نر) در تهران ۷۸ هزار تومان به فروش می رسد هرچند که قیمت این محصول در برخی نقاط شهر بیشتر است؛ پیش از این هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی در تهران ۸۵ هزار تومان به فروش می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره کاهش کم قیمت گوشت قرمز در مقایسه با گذشته دلایل مختلفی ازجمله گران فروشی در سطح خرده فروشی و عدم کاهش قیمت دام زنده در سطح دامداری مطرح بود اما کاهش قدرت خرید مردم و رکود بر بازار گوشت قرمز باعث شده است که برخی مراکز توزیع قیمت خود را کاهش دهند.

بر اساس گزارش میدانی از چند فروشگاه عرضه مستقیم گوشت قرمز در غرب تهران، هر کیلوگرم گوشت لاشه گرمایرانی ۷۸ هزار تومان، شقه ۸۲ هزار تومان، نیم شقه ۸۴ هزار تومان، سردست ۸۲ هزار تومان، کفدست ۸۸ هزار تومان، ران ۹۳ هزار تومان، گردی ران ۹۵ هزار تومان، گردن ۸۷ هزار تومان و قلوهگاه ۶۰ هزار تومان است.

بنابر این گزارش قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله ۶۴ هزار تومان، سردست گوساله ۶۴ هزار تومان، ران ۷۱ هزار تومان، ماهیچه ۷۱ هزار تومان، قلوهگاه ۵۳ هزار تومان و راسته ۷۱ هزار تومان است.

هر کیلوگرم گوشت منجمد گوسفندی گردی ران وارداتی(بی خس شده) ۶۷ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله برزیلی(لخم) ۴۷ هزار تومان است، قیمت هر کیلوگرم بوقلمون کامل ۲۷ هزار تومان و ران بوقلمون ۳۰ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم مرع کامل نیز ۱۱ هزار تومان است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gow برچسب ها: گوشت ، گوشت قرمز ، گوشت گوسفندی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گوشت گوشت قرمز گوشت گوسفندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳