Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@21:01:44 GMT

انگشتر خاص یک گنده لات در جنوب تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۴۳۹۸

انگشتر خاص یک گنده لات در جنوب تهران +عکس

خبرگزاری مهر: سرهنگ حمیدرضا موسوی در تشریح این خبر اظهار کرد: اواخر هفته گذشته خبری مبنی بر عربده کشی و ایجاد ترس و وحشت اهالی منطقه یافت آباد، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در نهایت تیمی از مأموران کلانتری برای دستگیری این شرور خطرناک وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی خیلی زود موفق به شناسایی مخفیگاه این شرور سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، ساعت ۱۹ سه شنبه ۱۰ دی ماه در یک عملیات غافلگیرانه مأموران وارد مخفیگاه این شرور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد ادامه داد: در بازرسی از خانه این شرور که سوابقی از قبیل قدرت نمایی، تجاوز و ورود به عنف و ضرب و شتم عمدی وجود دارد، ۵ قبضه سلاح سرد از جمله شمشیر و قمه، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و یک انگشتر که به جای نگین از نوک یک مرمی فشنگ استفاده شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی این شرور ادامه داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری شرور سابقه دار یافت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات