Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: رئیس جمهور در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسباتش درمورد مذاکره اشتباه بوده است.

مهدی وکیل‌پور دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به پاسخ موشکی سپاه پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید به آقای روحانی یادآوری کرد که جنابعالی در سال 1392 طی سخنرانی که در دانشگاه صنعتی شریف داشتید، عیناً عنوان کردید «هنر این است که ما تهدید را به آسیب و آسیب را به فرصت تبدیل کنیم از این رو مذاکره با آمریکا امکان‌پذیر و شدنی است اما سخت است هرچند بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت‌تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی‌ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو دولت آینده باید بتواند رابطه ایران و آمریکا را از حالت تخاصم به مرحله تنش که یک مرحله پایین‌تر است برساند»و همچنین اضافه کردید که «آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است».

وکیل‌پور خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: حال جناب آقای روحانی خود بگویید پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری حتی یک تیر به سمت پایگاه و یا کشور آمریکا شلیک نکرده که صحت این ادعا را می‌توان با اشاره به کشور روسیه با داشتن بزرگترین زرادخانه موشکی خود در دنیا اثبات کرد که تاکنون حتی یک موشک با برد 100 کیلومتر به سمت مواضع آمریکا شلیک نکرده؛ ولی توسط پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه موشک باران می‌شود که پس از این حمله موشکی سوالات زیادی در ذهن متبادر می‌شود.

وی با طرح این سوال که آیا جمهوری اسلامی ایران کدخدای دنیاست و یا آمریکا؟ خاطرنشان کرد: آیا توانستید رابطه ایران و آمریکا را از حالت تخاصم به مرحله تنش برسانید؟ آیا توانستید کار را با کدخدا ببندید ؟ آیا مذاکره با آمریکا امکان پذیر و شدنی است؟

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی افزود: ای‌کاش که رئیس جمهور محترم در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسبات ایشان در مورد مذاکره اشتباه بوده و قطعاً ملت شریف ایران نیز عذرخواهی فرزند خود را قبول خواهند کرد و در ادامه کار شعار دولت خود را از تدبیر و امید به جهاد و شهادت تغییر دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی آمریکا رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری از اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان

با وجود ادعا‌های رسانه‌های معاند درباره انفجار در پایگاه هشتم شکاری اصفهان، خبرنگاری با حضور در اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان آخرین وضعیت این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر امنیت کامل در فرودگاه هشتم شکاری بوده و هیچ خبری از انفجار در پایگاه شکاری وجود ندارد و تمام ادعا‌های رسانه‌های معاند کذب بوده و تردد در فرودگاه و اطرف پایگاه هشتم شکاری برقرار است.

غلی‌رغم تلاش رسانه‌ها برای نشان دادن وضعیت غیرعادی در اصفهان، در حال حاضر فقط در مراکز عرضه حلیم مردم تجمع کرده‌اند و در صف خرید قرار دارند و گروهی دیگری از مردم در حال انجام ورزش صبحگاهی در ۳۱ فروردین ماه هستند و هیچ خبری از انفجار و یا وضعیت غیرعادی در شهر مشاهده نمی‌شود.

هیچ کدام از تاسیسات اصفهان هدف قرار نگرفته و تمام اخبار رسانه‌های خارجی به ویژه اسرائیلی در این خصوص کذب است.

همچنین امیر سرتیپ دوم "میهن‌دوست" ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان اعلام کرد: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

با وجود جوسازی‌های رسانه‌ای، امنیت و آرامش برقرار بوده و خبری از هیچگونه انفجاری نیست.

مردم در حال حاضر مشغول انجام امور روزانه خود هستند و عبور و مرور به راحتی در جریان بوده و هیچ گونه منع تردد و یا هرگونه ممنوعیتی در سطح شهر مشاهده نمی‌شود و همه چیز عادی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری از وضعیت پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان
  • (ویدئو) تصاویری از اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی