Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:30:05 GMT

کاهش ۴.۶ درصدی فروش بلیت در سینماهای آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۴۴۸۶

کاهش ۴.۶ درصدی فروش بلیت در سینماهای آمریکا

متوسط بهای بلیت سینما در آمریکا در حالی در سال ۲۰۱۹ به ۹.۳۷ دلار رسید که میزان فروش بلیت با کاهش ۴.۶ درصدی همراه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، میزان درآمد حاصل از نمایش فیلم در سینماهای آمریکا در سال ۲۰۱۹ با رسیدن به رقم ۱۱.۴ میلیارد دلار با نزول ۴ درصدی در مقایسه با سال گذشته آن رو به رو شد و بنا بر اعلام آمار و ارقام،‌ مخاطبان آمریکایی نیز ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد نسبت به یک سال گذشته آن کمتر به سینما رفتند. 

انجمن  ملی سینماداران آمریکا اعلام کرد در مجموع در سال ۲۰۱۹ میلادی ۱.۲۴۴ میلیارد قطعه بلیت فروخته شده است که نسبت به امار مشابه سال ۲۰۱۸ (۱.۳۰۱ میلیارد بلیت) ۴.۶ درصد کاهش داشته است. در سال ۲۰۱۷ نیز ۱.۲۳۴ میلیارد قطعه بلیت در سینماهای آمریکا فروخته شده بود.

همچنین متوسط بهای بلیت سینما در آمریکا در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ نیز به ۹.۳۷ دلا رسید که ۳۶ سنت بیشتر از بهای بلیت در سه ماهه نخست سال بوده است. متوسط بهای بلیت سینما در کل سال ۲۰۱۹ نیز ۹.۱۶ دلار بوده است، این در حالی است که آبونمان اشتراک در سرویس اینترنتی نتفلیکس و دیزنی پلاس ماهانه به ترتیب ۸.۹۹ دلار و ۶.۹۹ دلار است. 

در میان ۱۰ فیلم پرفروش سال گذشته در آمریکا، هفت فیلم از محصولات کمپانی دیزنی بودند که شامل «آنتقام جویان: آخربازی» (۸۵۸ میلیون دلار)، شیرشاه (۵۴۳ میلیون دلار)، «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» (۴۸۳ میلیون دلار)، «داستان اسباب‌بازی ۴» (۴۳۴ میلیون دلار) و «منجمد ۲» (۴۳۰ میلیون دلار) می‌شود.

علی‌رغم کاهش فروش سالانه سینمای آمریکا، فروش جهانی سینما با رسیدن به ۴۲.۵ میلیارد دلار به رکورد جدیدی رسید و ۹ فیلم اکران شده در سال ۲۰۱۹ به فروش بالغ بر یک میلیارد دلار رسیدند. فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» نیز با فروش ۲.۷۹ میلیارد دلاری با گذر از «آواتار»، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما نام گرفت. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمپانی نتفلیکس دیزنی پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

 تسلا قیمت‌های ایالات‌متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می‌دهد، زیرا فروش، کاهش و موجودی‌ها افزایش یافته است.

ارزان‌ترین مدل شاسی‌بلند مدل Y اکنون قیمت ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می‌رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روز‌های ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآورد‌های تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

منبع: ایسنا

tags # خودرو تسلا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت