Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسن احمدی ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان، گفت: هزینه‌های صدور پروانه در طرح اقدام ملی مسکن در زنجان تا پایان سال ۹۹ به صورت رایگان بوده و تا پایان سال ۱۴۰۰ با ۵۰ درصد تخفیف است.

وی با بیان اینکه این تخفیف‌ها برای تشویق است تا در سال اول نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند، اظهار کرد: برای زمین پنج هکتاری کوی فرهنگ زنجان آماده صدور پروانه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه توسعه شهری بر دو  نوع پیوسته و گسسته است، گفت: توسعه پیوسته، بهترین حالت است زیرا توسعه گسسته به شهر ضربه می‌زند و از نظر اقتصادی خوب نیست.

حمیدرضا حمیدی با بیان اینکه توسعه گسسته از دهه ۷۰ و با شکل‌گیری تعاونی‌ها آغاز شد ه است، ابراز کرد: توسعه فیزیکی شهرها در کشور مان، سریع‌تر از جمعیت است.

وی افزود: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات رسان داریم و شورای شهر زنجان برنامه ریزی لازم را دارد.

کد خبر 4828617

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال بانک ها قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد