Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی خرداد: هیچ کس در هیچ منصب و لباسی در هیچ جایگاه و مرتبه ای در هیچ موقعیت و جایگاهی فراتر از کشور، مردم، منافع ملی و حیثیت و آبروی نظام در عرصه جهانی و داخلی نیست و هیچ فرد و جریانی ولو با هر نمایه و عنوانی بالاتر از کیان کشور و منافع ملی و نظامی نیست که حاصل خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری مردمی است که بیش از چهار دهه است در برابر همه فشارها ایستاده اند تا این نهال نوپا تبدیل به درختی تناور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد، متاسفانه این روزها که در موقعیتی حساس و تعیین کننده قرار داریم و مواجهه دشمنان ایران با کشورمان به نقطه عطفی تاریخی رهنمون شده عده ای در داخل با حرف ها و گفتارهای خود به جای آنکه تقویت کننده اتحاد و همدلی بوده و در برابر دشمن قهار و مکار بیرونی به نحوی عمل کرده و سخن بگویند که دشمنان را مایوس و مقهور کند، با حرف ها و گفتارهای خود ناخواسته آب به آسیاب دشمنان قسم خورده ایران ریخته و زمینه سوء استفاده آنان برای تهییج افکار عمومی جهانی علیه کشورمان در داخل و خارج را فراهم کرده و برای آنان خوراک می سازند، سخنانی که جز وهن نظام و انقلاب و ایران نیست.

ساده و صریح و بی پرده می پرسیم و می گوییم که چرا آیت الله علم الهدی که سمت امام جمعه شهر مقدس مشهد را دارند چرا از این تریبون مقدس حرف هایی می گویند که دستمایه و خوراک مانور دشمنان علیه منافع ایران و انقلاب را فراهم می کند؟؟
از ماجرای غائله دی ماه 96 بگذریم که در مشهد و توسط برخی خودی ها کلید خورد و منجر به آن حوادث و وقایع تلخ و هزینه ساز شد، چندی پیش اظهارات ایشان در خصوص کشور عراق و جبهه مقاومت و انتساب آنان به ایران بلافاصله زیر نویس شده و به شکل فراگیری در جهان عرب و توسط شبکه کاربران وابسته به سعودی دست به دست شده و آنچنان تاثیر عمیقی بر مردم منطقه و عراق گذاشت که از فردای آن روز موج شعارها و تظاهرات در عراق به جای هدف گیری دشمنان ایران به سمت و سوی کشورمان چرخید و همه کارشناسان منطقه ای فارغ از گرایش و منش سیاسی بر اشتباه بزرگ رخ داده در این اظهارات که موجب سوء استفاده دشمنان قسم خورده ایران در منطقه شد، صحه می گذراند.

حالا اما با گذشت چندی از آن سخنرانی هزینه ساز، دوباره یک اظهار نظر غیر حساب شده حضرت ایشان، دستمایه تبلیغات منفی و سوء استفاده دشمنان ایران در سطح جهانی شده است. آیت الله علم الهدی در تجمعی سیاسی در تهران، با صراحت می گویند که سفیر انگلیس را باید قطعه قطعه کرد!
کاری نداریم که وزارت خارجه مسئول رسیدگی به این پرونده است، کاری نداریم که سفیر انگلیس چه غلطی کرده!! کاری نداریم که آقای علم الهدی از سر دلسوزی و غیرت انقلابی این سخنان را گفته مهم آنست که فرمان به قتل و قطعه قطعه کردن یک دیپلمات آن هم توسط چهره ای که سمت امامت جمعه مشهد را دارد و از شخصیت های مطرح نظام به شمار می آید، ولو که بی هیچ منظور مشخص و ما به ازای بیرونی هم گفته شده باشد، دستمایه تبلیغات شرورانه طرف های غربی و به خصوص همین انگلیس خبیث شده است!
سفیر انگلیس به اذعان وزارت خارجه این کشور برای انجام یک سفر از پیش تعیین شده و وفق برنامه کاری خود به انگلیس رفته بود اما به محض بازتاب رسانه ای این ویدئو در شبکه های اجتماعی، رسانه های تندرو غربی مدعی شدند که سفیر انگلیس از ترس تهدید جانی خود خاک ایران را ترک کرده است!!
حال البته باید منتظر ماهیگیری و سیل تبلیغات منفی این رسانه ها علیه کشورمان در آینده نزدیک هم باشیم و از همه بدتر آنست که عطف به این ویدئو و ترجمه آن برای شهروندان غربی چه تصویری از کشور و انقلاب و نظام ما پیش روی آنان ترسیم می شود؟؟
کشوری که مظلومانه آماج فشار تحریم و حالا ترور هم هست، کشوری که در عین همه فشارها و تحریکات و تحرکات عقلانی و خردمندانه پاسخ می دهد و انتقام مقتدرانه خود را هم مزین به عقلانیت و هوشمندی می کند و دشمن را ناکام در پیش برد سناریوهای خطرناک خود می کند، اینگونه با یک سخن و حرف غیر حساب شده هزینه های فراوان در افکار عمومی خارجی خواهد داد و سئوال اینست که چه کسی در این میان پاسخگوست؟؟؟
فقط یک اظهار نظر سفیر آمریکا در آلمان را پیرامون این سخنان آیت الله علم الهدی ببینید:؛ "ریچارد گرنل" سفیر آمریکا در آلمان که دیدگاهی بسیار نزدیک به تندروهای جمهوریخواه آمریکایی علیه ایران دارد، با انتشار فیلم اظهارات علم الهدی درباره سفیر انگلیس در توییتر، نوشت: این اظهارات را نمی‌شود نادیده گرفت. حرف‌های ایشان باید بلند در آمریکا، اروپا و همه‌جا پخش شود. اینها دیگر قابل چشم‌پوشی نیستند."

چرا باید اینگونه و به ثمن بخس برای کشور و نظام هزینه سازی شود؟ چرا باید کشور در این بحبوحه سخت و کارزار پر تنشی که در آن قرار دارد، از جبهه خودی های درونی متحمل این هزینه ها شود و آیا کسی پاسخگو هست؟؟؟؟

    برچسب ها: انقلاب ، کشور ، نظام ، آیت الله علم الهدی

منبع: خرداد

کلیدواژه: انقلاب کشور نظام آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه‌دار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‎ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: مهم تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه‎‌دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎کن شود.

وی افزود: مهم ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست؛ وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌‎کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‎‌‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنگاه‌‎داری بانک‎‌ها یکی از آفت‎های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‎ها رفتار می‌‎کنند، کار به جایی می‌‎رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‎هایی باشد که قرار است مردم را خانه‎دار کنند. اینجاست که می‎‌گوییم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ای میدان‎داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش ‎هزار  واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های ساخت مسکن گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی درحال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی 3500 واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون، بیش از 26 هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده‌ که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از 697 میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است