Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه موسیقی هیژان در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کنسرت اقوام ایرانی هیژان به رهبری هیوا رنجبر و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق چهارم بهمن ماه ساعت ۲۱و۳۰ دقیقه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

در این کنسرت بیش از ۶۰ نوازنده از بخش‌های مختلف موسیقی اقوام کشورمان آثار خود را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروز رضایی در بخش لری، رضا نظری در بخش موسیقی کردی، امیر میرشکاری در بخش موسیقی جنوبی و رضا خاتمی‌نیا در بخش آذری خوانندگان این اجرا هستند.

 

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

**********************************

اجرای آنسامبل نیواک در تالار رودکی

آنسامبل نیواک در تالار رودکی کنسرت برگزار می‌کند. 

 

آنسامبل نیواک جدیدترین کنسرت خودرا با رپرتواری متفاوت ۳و۴ بهمن ماه در تالار رودکی روی صحنه می‌برد.

در این آنسامبل «پیانو تریوی می بمل ماژور اپوس ۱، شماره ی ۱ » اثر بتهوون و آثاری دیگر چون  «در میان جزر و مد» از اتموسفریک آهنگساز ژاپنی «تورو تاکِمیتسو»  و «پیانو تریوی فا دیز مینور» از «آرنو باباجانیان» برگرفته از موسیقی فولکلور ارمنی اجرا می‌‌شود.

در این اجرا، لیلا رمضان که پروژه صد سال موسیقی ایران برای پیانو را در کارنامه خود دارد، گلریز زربخش نوازنده ویلن و ژابیز زربخش نوازنده ویلنسل را همراهی می‌کند.

در مورد این آنسامبل آمده است: آنسامبل نیواک در سال ۱۳۸۷  بنیانگذاری شد و در همان سال موفق به کسب رتبه نخست و تندیس بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شد و نخستین کنسرت نیواک در تالار رودکی در اسفند ماه همان سال برگزار شد.

آنسامبل نیواک تا به حال اجراهایی در ایران و ارمنستان داشته و با نوازندگان و آهنگسازانی از ایران، ارمنستان، جمهوری چک و ایتالیا همکاری داشته و آثاری به سفارش این آنسامبل نوشته که در ایران و ارمنستان اجرا شده است.

تا کنون دو آلبوم از آنسامبل نیواک، درپاییز ۱۳۹۴ «دوئت‌های ویلن و ویلنسل» توسط نشر راوی و در زمستان ۱۳۹۷ «گفتاگوی» توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور چاپ و منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

*********************************

اجرای آیان در تالار وحدت

 

گروه موسیقی آیان اول بهمن‌ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی آیان به سرپرستی و خوانندگی «هژیر مهرافروز» و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق اول بهمن‌ماه ساعت ۲۱و۳۰ دقیقه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

شاهد علیزاده، مجید مظاهری، بهنام معصومی، شهریار نظری و امین یسادی در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موسیقی وحدت کنسرت تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: روند رو به رشد جمعیت و افزایش تعداد خودروها، موجب بروز معضلات متعددی برای کلانشهرها می شود و بروز ترافیک های طولانی و طاقت فرسا یکی از نمودهای عینی معضلات این کلانشهرها است که علاوه بر آثار مخرب بر سلامت روانی شهروندان موجب افزایش خشونت، آلودگی و مصرف سوخت در آن ها می شود و بر این اساس شهرداری تبریز در مدیریت جدید خود با عزمی جدی طرح های مسیرگشایی معابر را برای روان سازی ترافیک شهری در مناطق دهگانه اجرا می کند.

 

اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی به طول ۲۰ کیلومتر در تبریز

شهردار تبریز، با اشاره به طراحی و اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی جدید به طول بیش از ۲۰ کیلومتر در این شهر، گفت: این طرح ها در ۲ سال گذشته در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار طراحی و برخی از آن ها اجرا شده است و بقیه نیز طبق زمانبندی اجرا می شود.

«یعقوب هوشیار»، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد پروژه مسیرگشایی، ۱۳ پروژه در نقاط مختلف شهر تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و ۱۸ پروژه مسیرگشایی نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به اجرای فاز اول بزرگترین مسیرگشایی شهر تحت عنوان «نجات تبریز» اظهار کرد: اولویت شهرداری تبریز اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر است.

شهردار تبریز تسهیل تردد شهروندان و ایجاد مسیر دسترسی برای نیروهای امدادی مانند اورژانس و آتش‌نشانی در بافت فرسوده را از اهداف اجرای پروژه‌های مسیرگشایی اعلام کرد و گفت: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی ارزش‌افزوده مناطق کم‌برخوردار شهر را افزایش می دهد.

هوشیار، ادامه داد: فرایند تملک املاک واقع در مسیر، روند اجرای پروژه‌های مسیرگشایی را طولانی کرده است و همکاری شهروندان می‌تواند به تسریع در اجرای این پروژه‌ها منجر شود.

 

اختصاص ۸۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مسیرگشایی و توسعه حمل و نقل ریلی تبریز

شهردار تبریز، توسعه متوازن شهری، ساماندهی حاشیه نشینی، تسهیل تردد در معابر و خیابان ها و خدمت رسانی به موقع در مواقع بحرانی به شهروندان را از اهداف اجرای طرح های مسیرگشایی‌ در این کلانشهر اعلام کرد و گفت: بر همین اساس شورای اسلامی این شهر و تمامی مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری با اقدامی جهادی در طرح های مسیرگشایی‌ مشارکت دارند.

هوشیار، افزود: با توجه به وجود معابر تنگ و باریک در مناطق دهگانه این کلانشهر، اجرای طرح های مسیرگشایی در اولویت شهرداری های مناطق قرار گرفته است و بر همین اساس مناطق دهگانه شهرداری مکلف به اجرا و اتمام حداقل یک پروژه مسیرگشایی در سال هستند.

وی با بیان اینکه کاهش بارترافیکی و بهبود شاخص های کیفی در زیرساخت های ترافیکی از مطالبات مهم شهروندان تبریز است، اظهار کرد: در این راستا در سال جدید بیش از ۸۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های مسیرگشایی و توسعه حمل و نقل ریلی پیش بینی شده است.

شهردار تبریز گفت: از این میزان اعتبار ۳۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های مسیرگشایی و ۵۶ هزار میلیارد ریال برای توسعه حمل و نقل ریلی این شهر اختصاص یافته است.

هوشیار، با تاکید بر اینکه اجرای طرح های مسیرگشایی چهره شهر را متحول و بسترهای سرمایه گذاری را فراهم می کند، ادامه داد: هم اکنون ۲ طرح مسیرگشایی در این کلانشهر در دست طراحی است.

وی یادآور شد: پنج طرح نیز در دست تملک اراضی برای آغاز عملیات مسیرگشایی است و اجرای این طرح ها نقش بسزایی در توسعه متوازن این شهر و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار ایفا خواهد کرد.

 

خیابان ۴۵ متری انقلاب بزرگترین طرح مسیرگشایی تبریز است

شهردار تبریز بزرگترین طرح مسیرگشایی در دست اجرای این شهر تبریز از نظر حجم ریالی و میزان تملک املاک را خیابان ۴۵ متری انقلاب اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای آزادسازی و تملک اراضی هزینه می شود.

هوشیار، افزود: فاز اول این طرح به طول ۸۰۰ متر از مسیر باقرالعلوم تا مسجد امام حسن مجتبی (ع) پیشرفت ۶۰ درصدی دارد و فاز دوم آن نیز از فلکه جاوید تا ثقه الاسلام به طول ۲۵۰ متر شروع شده و در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: تملک و مسیرگشایی خیابان ابرار از دیگر طرح های در حال اجرا است که با اجرای این طرح به طول ۱۳۰ متر، عبور و مرور شهروندان و اهالی محل از مسیر شهرک یاغچیان به کوی باغچه بان و سایر مسیرهای محدوده ائل گلی تسهیل می شود.

شهردار تبریز، مسیرگشایی و تعریض خیابان شهید منتظری (آزادی تا حافظ) به طول ۶۲۰ متر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، مسیرگشایی مسیر فرودگاه یادگار امام (خیابان جوان) به طول ۸۵۰ متر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، خط جنوبی جاده تهران به طول یک کیلومتر و عرض ۱۲ متر و فاز اول مسیر دسترسی ربع رشیدی به تفرجگاه عون بن علی را از طرح های در دست اجرا در این کلانشهر اعلام کرد.

هوشیار، ادامه داد: مسیر دسترسی رشدیه به عون بن علی ، ۲۴ متری استانداری به بارنج، خیابان قوملار کرکج به طول ۷.۵ متر و عرض ۲۴ متر، خیابان دوکمال و خیابان فیض اله زاده (کرکج) و اتصال به سه راهی اهر از دیگر طرح های مسیرگشایی در دست اجرا در این کلانشهر است.

وی خیابان گوروانچی را از دیگر طرح های مسیرگشایی این کلانشهر اعلام کرد و یادآور شد: این طرح خیابان های شهید علیپور، قره باغی ها و امام خمینی را به هم متصل می کند و پس از سال ها شهروندان ساکن در این مسیر می توانند از این طریق به آسانی تردد کرده و خود را به یکی از خیابان های اصلی تبریز برسانند.

 

۱۳ طرح مسیرگشایی در تبریز به بهره برداری رسیده است

شهردار تبریز گفت: تاکنون ۱۳ طرح مسیرگشایی از جمله شهید مناف زاده به عنوان یکی از راه های شریانی اتصال چایکنار به خیابان عباسی و صدرالشعرا، مسیر ضلع شمالی خیابان عرفان در شهرک تجلایی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و احداث خیابان دسترسی ترمینال تبریز به طول ۵۰۰ متر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

هوشیار، افزود: طرح های مسیرگشایی و احداث خیابان ۱۸ متری شهید والایی فر ، مسیرگشایی خیابان ۲۴ متری فلسطین جنوبی به منظور اتصال والمان به اهراب ، اتصال ولیعصر به پل ولایت و ۱۸ متری حمید مرزداران نیز بهره برداری شده است.

وی اظهار کرد: خیابان شهید علیپور با اعتبار بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است و خیابان های امام خمینی را به خیابان های شهید رضانژاد و قره باغی ها متصل می کند.

شهردار تبریز با بیان اینکه مسیر پیاده راه آرامیان (آبیاری) از مهمترین پروژه های اجرا شده در این شهر است، گفت: این مسیر بعد از تملک و مسیرگشایی به صورت سنگ فرش و کف سازی اجرا شده و در ۲ قسمت سواره رو و پیاده راهی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

هوشیار، ادامه داد: مسیرگشایی علی بقال اجرا شده و امتداد خیابان عارف و مسیرگشایی ۲۴ متری بعثت فرهنگیان به بلوار دوکمال در دست طراحی است.

 

فاز اول خیابان ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران آماده افتتاح است

هوشیار، با اشاره به اینکه فاز اول خیابان ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران آماده افتتاح است، اعلام کرد: در زمان کنونی مسیرگشایی خیابان های ۲۴ متری منبع به انقلاب، خیابان حکیمی، شهید بی مثل، شهید سعیدی، ۲۴ متری شهید صمدی به طول یک هزار متر و عرض ۶۵ متر با مساحت کل تملک ۶۵ هزار مترمربع و ۱۰ متری یمن دوزان در دست تملک است.

دیگر خبرها

  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند